Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Білій Церкві
- →
- Резюме Ассистент руководителя, секретарь, офис-менеджер, оператор ПК, администратор в
- →
Ассистент руководителя, секретарь, офис-менеджер, оператор ПК, администратор
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Ассистент руководителя, секретарь, офис-менеджер, оператор ПК, администратор
Заблоковано
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Професійні навики
Досвідчений користувач ПК (пакет Microsoft Office, 1С-7.7, Internet);
Знання офісної техніки;
Досвід роботи
З. 29.04.2011року. по 5.12.2014року працювала в супермаркеті ТОВ «Край 2» на посаді продавця-консультанта кондитерського та молочного відділу філії «Магазин №5» з 19.12.2011р. була підвищена до старшого продавця.1. Закінчила у 2008 році Лисянський професійний аграрний ліцей і здобула професію оператора комп’ютерного набору, секретаря керівника організації.
2. У 2009 році закінчила Агротехнічний коледж Уманського державного аграрного університету за спеціальністю «Бухгалтерський облік» і здобула кваліфікацію бухгалтера: диплом молодшого спеціаліста (з відзнакою).
3. Закінчила у 2013 році Уманський національний університет садівництва і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.З 6.10.2009р. по 24.11.2009р. в "Білоцерківському Освітньому Центрі" закінчила курс навчання за програмою «1С: Бухгалтерія 7.7»