UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Back-office manager the correspondent relations and account of treasury the payments в Києві
  5. Back-office manager the correspondent relations and account of treasury the payments
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Back-office manager the correspondent relations and account of treasury the payments

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навыки работы с компьютером, ПО •Досконалий користувач операційних систем сімейства Wіndows: Mіcrosoft Word, Excel, Power Point, Internet, Outlook, Photoshop; •1С: Підприємство, клієнт-банк, Арт-Звіт (формування звітності), АБС Би2, Irlex, NewStat, MailApp, Mebius, ISCard, Lotus Notes, Navision, LS Retail, R-Keeper; •система «Ukrdealing», «Finance», «Liga». Створення бізнесу «з нуля» – эксперт, использую в настоящее время, 15 лет опыта. Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії – эксперт, использую в настоящее время, 15 лет опыта. Відмінне знання програми 1С, ділянок: банк, каса, розрахунки – эксперт, использую в настоящее время, 10 лет опыта. Знання техніки продажів, уміння вести переговори, укладання дого – эксперт, использую в настоящее время, 15 лет опыта. Кваліфікація: •знання основних нормативів НБУ (Інструкції №281, №291, №502, №493, №337, №375, №45), Наказів ДПА України (Накази №87, №614), Постанов Кабінету міністрів України (Постанова №1439), Митного Законодавства та міжнародних стандартів з питань, що стосуються професійної сфери діяльності. Досягнення: •У квітні 2011 р. – написання та втілення раціоналізаторського запропонування «Особливості торгівельного процесу магазину безмитної торгівлі «Duty Free», підвищення якості послуг та специфічні рішення, удосконалення роботи касового вузла, та зменшення черг», м. Бориспіль •У липні 2010 року – написання та втілення проекту легалізації ігорного бізнесу та збільшення прибутковості ігрових закладів, м. Київ •У травні 2010 року – написання та втілення проекту відкриття філії та мережі відділень банку Кредитно-фінансової компанії, м. Київ • У лютому 2009 року – ведення переговорів про відкриття мережі відділень АБ “Клiрiнговий Дiм”, м. Київ – написання бізнес-плану “Відкриття та створення умов для роботи пунктів обміну іноземної валюти АБ “Клiрiнговий Дiм” мережі розважальних центрів”. Заступник начальника відділу казначейських розрахунків, головний спеціаліст відділу неторгових операцій с 10.2009 по 03.2010 (6 месяцев) ПАТ «Банк «Український Капітал» (Банківська сфера) •супроводження міжбанківських та неторгових операцій: •торгівля валютою на міжбанківському ринку України, укладання договорів купівлі-продажу готівкової та безготівкової валюти, договорів позиції, зворотної позиції, договорів нейтингу за конверсією; •робота з структурними підрозділами банку за організацією торгових процесів; •організування торгівлі в торговельно-інформаційній системі, у тому числі із застосуванням засобів електронної торговельно-інформаційної мережі; •підготовка документів, які регламентують роботу і визначають порядок взаємодії з контрагентами; •проведення експертизи відповідності показників фінансово-економічного стану емітентів до котирування в торговельно-інформаційній системі; •виконання роботи адміністратора торгів, фахівця з реєстрації замовлень і оформлення операцій; •аналітика операцій на ринку, підготовка звітів, висновків і рекомендацій за наслідками аналізу; •проведення моніторингу діяльності емітентів за направленням; •оформлення та облік документів, які застосовуються під час укладання угод і договорів з купівлі-продажу, архівація; •контроль виконання укладених угод, проведення розрахунків за укладеними угодами за принципом “поставка проти оплати”; •забезпечення взаємодії та обміну інформацією з обраною розрахунковою установою, депозитарієм щодо клірингу та розрахунків за укладеними угодами з купівлі-продажу; •координація та контроль відділу інкасації, каси ті ін.. відділів банку по супроводу операцій; •супроводження неторгових операцій: •участь в роботі з прогнозування розвитку філій банку; •узагальнення, аналіз діяльності філій банку, надання їм необхідної методичної допомоги в роботі та готування пропозиції щодо поліпшення цієї роботи; •участь у перевірках діяльності відповідних структурних підрозділів філій банку, аналіз причини виявлених недоліків та здійснення контролю за їх своєчасним усуненням; •консультування клієнтів банку і працівників відповідних структурних підрозділів по оформленню великих контрактів і угод та проведенню їх; •супроводження операцій з чеками та операцій по банкоматам; •оптова торгівля валютою на готівковому ринку України; •відкриття та створення умов для роботи обмінних пунктів та відділень банку; •встановлення курсів валют згідно оптового, роздрібного ринку валют та ринку конкурентів, а також відповідно крос-курсів іноземних валют; •координація та контроль роботи каси, пунктів обміну валют та відділень банку; •контроль позиції з валютно-обмінних операцій; •розрахунок, формування та встановлення лімітів неторгової позиції за точками з продажу, контроль лімітів; •перерозподіл неторгової позиції між точками продажу з ціллю отримання максимального прибутку; •підготовка звітності в НБУ (Файл С6, 39) •підготовка дозвільних документів до НБУ;с 09.1989 по 06.1993 Національний технічний університет України 'Київський політехнічний інститут', факультет прикладної математики - ФПМ, Київ.2003 – Курси підвищення кваліфікації навчально-ділового центру інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості України 2010 – Навчальний центр ІКАО з авіаційної безпеки ДП МА 'Бориспіль', підготовка та перепідготовка фахівців у галузі авіаційної безпеки 2011 – Центр розвитку «Альянс- М»: -«Азбука ідеального сервісу»; -«Сервіс, який продає»; -«Взаємодія та управління у команді»; - «Як перейти на мову Клієнта за 5 хвилин»; -«Секрети якісного обслуговування»; -«Як стати магнітом для клієнтів»; - «Продажі в радість - це реальність»; -«Живі переговори»; -«Секрети VIP-продажу». Професійні навички: вміння використовувати інформаційні технології, великі об’ємами інформації, характер та корпоративний стиль комунікацій. Особисті якості: •толерантність; •пунктуальність; •ініціативність; •відповідальність; •володію гарними організаторськими здібностями, здатна згуртувати команду для вирішення поставленого завдання; •вміння працювати як самостійно, так і в колективі; •вимогливість, як до себе, так і до колег; •швидка адаптація до нових умов роботи. Примітка: •маю санітарну книжку, сертифікат психіатра, •рекомендаційний лист буде наданий у разі потреби. Необхідна додаткова інформація буде надана за вимогою. Персональний сайт http://best-solutions.fo.ru

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору