Бухгалтер
06.2015 − 07.2018 (3 роки 1 місяць)
Ведення бухгалтерського обліку, ведення архіву, керування рухом грошей, складання і подання звітної документації до контролюючих органів, контроль та координація роботи бухгалтерії.
Менеджер
02.2012 − 05.2015 (3 роки 2 місяці)
Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), прийом і розподіл телефонних дзвінків, планування і організація зустрічей, переговорів керівника, організація конференц-зв'язку.
Менеджер із збуту
10.2010 − 01.2012 (1 рік 3 місяці)
Складання підзвітних матеріалів, ведення журналів ордерів, головна книга, прийом і розподіл телефонних дзвінків, планування і організація зустрічей.