Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Функціональні обов’язки.
1. Перевірка (у межах компетенції) первинних документів за формою і змістом. Відображення в бухгалтерських документах достовірної та в повному обсязі інформації про господарські операції.
2. Нарахування заробітної плати працівникам – окладна, погодинна система оплати праці, оплата за виконану роботу згідно актів виконаних робіт. Оплата лікарняних листів.
3. Проведення утримання із заробітної плати – податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, утримань за виконавчими та іншими документами (аліменти тощо), нарахування на фонд оплати праці єдиного соціального внеску. Перерахування заробітної плати на карткові рахунки працівників за допомогою клієнт-банкінгу.
4. Знання та практичне користування 1С, М.Е.DOC, ИС-ПРО.
5. Підготовка та здача звітності до контролюючих органів – Державна податкова інспекція, Пенсійних фонд України (звіт 1 ДФ, ЄСВ-звіт) тощо.
6. Облік авансових звітів.
7. Облік (приход, переміщення, укомплектування, розкомплектування, списання) матеріальних цінностей, нарахування зносу, проведення інвентаризацій.
8. Проведення внутрішніх вибіркових аудитів на підприємстві на предмет достовірності введення бухгалтерського обліку і звітності, ефективного використання матеріальних цінностей та фінансових ресурсів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер в Полтаві"