UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер

Заблоковано
 14 червня 2023  Місто: Київ
Вік:57 років
Режим роботи:вільний графік роботи, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Торгівля, продажі, закупівлі

Опис

Резюме

на посаду бухгалтера

Бондарева Тетяна миколаївна

Дата народження: 15 грудня 1966 г.

Громадянство: Україна


Семейное становище:
вдова, двоє повнолітніх дітей.

Бажаний графік работы: неповний робочий день, робота віддалено/

Ціль

Пошук посади бухгалтера

Освіта

1989 р.


Додаткова освіта

2001 р. (5 міс)

Київський технологічний інститут харчової промисловості

Економічний факультет

Кваліфікація: інженер-економіст

Спеціальність: «економіка і организація промисловості продовольчих товарів»

Диплом ТВ №834652 від 24.06.1989

Курси по бухгалтерському обліку. Інститут сучасних професій.

Свідоцтво рег.№130 від 12.06.2001


Досвід роботи


12.2019 . -08.2020

(компанія закрилася)

ТОВ «ТАМАКІ».

Спеціалізація роботи компанії: імпорт напівфабрикатів, їх реалізація.

Посада: бухгалтер (єдиний)

• организація та ведення бухгалтерського і податкового обліку в повному обсязі

03.2017 . – 11.2019

ТОВ «Н.О.П», ФОП 3—я група

Спеціалізація роботи компанії: надання послуг по оренді нежилових приміщень, проведення будівельних та ремонтних робіт)

Посада: бухгалтер (єдиний), віддалено

• . организація та ведення бухгалтерського і податкового обліку в повному обсязі

04.2014 - 10.2022

ТОВ «Азбука для батьків», ФОП 2—я група

Спеціализація роботы компанії: надання послуг,

сімейний центр)

Посада: бухгалтер (єдиний), віддалено.

• організація та ведення бухгалтерського обліку;

• разробка облікової політики предприємства;

• формування і подача фінансової, статистичної и податкової звітності;

• ведення бухгалтерського і податкового обліку компанії в повному обсязі:

• облік ПДВ;

• облік зарабітної платні;

• облік розрахунків з постачальниками і замовниками;

• облік ОЗ, матеріальних та нематеріальних активів);

• облік касовых та банківских операцій;

04.2014 – по сьогодняшній день

ТОВ «Транспортний ассістанс»

( операциї с нерухомістю)

Должность: генеральный директор (с сохранением обязанностей главного бухгалтера), удаленно.

04.2014 – 11.2016 Громадська організація «Зелене племя»

Бухгалтерський супровід проектів за рахунок грантів

(в том числі державних).

04.2010 —04.2014

ТОВ «Транспортний ассістанс»

Специализація роботы компанії: надання асистуючих послуг.

Посада: генеральный директор (із збереженням обов’язків головного бухгалтера)

• разрабка стратегії і тактики діяльності предприємства;

• фінансове управління компанією;

• формування штатного розкладу, розробка системи мотивації та оцінювання персоналу;

• работа с договорами;

• оптимізація бизнес-процессів;

• организація взаємодії між структурними підрозділами компанії;

• представницькі функції: организація зустрічей, проведення переговорів, участь в форумах и т.д.

08.2004 — 04.2010 г.

ТОВ «Транспортний ассістанс»

Посада: главный бухгалтер

• організація і побудова бухгалтерського обліку з початку діяльності предприємства;

• разробка облікової політики предприємства;

• формування і подача фінансової, статистичної та податкової звітності;

• ведення бухгалтерського і податкового обліку компанії в повному обсязі:

• облік заробіної платні;

• облік розрахунків з постачальниками и покупцями;

• облік ОЗ (в тому числі - автотранспортних засобів), матеріальних (в тому числі - ПММ) та нематеріальних активів);

• облік касових і банківских операцій;

• обліік операцій ЗЕД (експорт-імпорт послуг);

• облік операцій з цінними паперами.

10.2002 — 06.2004р.

ТОВ «Эксімгазтрейд»

Специализація роботы компанії: оптовий продаж срідженого газу.

Посада: головний бухгалтер

• формування і подача финансової, статистичної та податкової звітності;

• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі:

• облік заробітньої платні;

• облік розрахунків з постачальниками і покупцями;

• облік ОЗ, матеріальних і нематеріальних активів;

• облік касових і банківських операцій.

• облік операцій ЗЕД (експорт зрідженого газу);

08.2001 — 09.2002р.

ПП «Сим-Н»

Специализація роботи компанії: оптовий продаж автозапчастин.

Посада: головний бухгалтер

• формування і подача фінансової, статистичної та податкової звітності;

• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі;

• облік заробітньої платні;

• облік розрахунків з постачальниками і покупцями;

• облік ОЗ, матеріальних і нематеріальних активів;

• облік касових і банківських операцій.

.

04.1998 — 03.2001 р.

ПП «Центр медичних експертних систем»

Специалізація роботи компанії: оптовий продаж медикаментів.

Посада: завідуючий складом

• организація і облік руху товарно-матеріальних цінностей: приймання, зберігання, відвантаження;

• организація проведення навантажувальноозвантажувальних рабіт.

• проведення інвентаризації ТМЦ.

04.1997 — 03.1998р.

ПП «Центр медичних експертних систем»

Посада: бухгалтер

• формування даних для фінансової, статистичної та податкової звітності;

• ведення бухгалтерського обліку компанії:

• облік зарабітної платні;

• облік розрахунків з постачальниками і покупцями;

• облік матеріальних та нематеріальних активів;

• облік касових і банківських операцій.

08.1989 — 06.1995р.

Київськая кінокопіювальна фабрика

Специализація роботи підприємства: виробнийтво кінопродукції.

Посада: економіст по плануванню і праці контрольно-сбирального цеху.

• розрахунок зарабітної платні, премій, надбавок, лікарняних, компенсацій в повному обсязі.

Професійні навычки та знання

  • Достатні теоретичні та практичні знання бухгалтерського та податкового обліку, проводок.
  • Достатнє знання податкового, громадянського, трудового законодавства.
  • Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel), 1С:Бухгалтерія 7.7, 1С:Бухгалтерія 8.3
  • Складання звітів в електронному вигляді (Medok, кабінет платника).
  • Постійне удосконалення професійних навичок..
  • Українська, російська – рідні мови.
  • Комунікабельність, активная життєва позиція.
  • Націленість на результат.
  • Прагнення до розвитку та профессійному росту.
  • Хоббі: фітнес, кінология, подорожі, література.
  • Маю автомобіль.

Володіння мовами

Інше

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору