UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами в Києві
  5. Бухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами

Заблоковано
15 000 грн.
  4 березня 2019  Місто: Київ
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі

Досвід роботи

Бухгалтер
ТОВ "КА "Сума Технологій" - стильне радіо Перець ФМ (Радіо), Київ
05.2013 − По теперішній час (11 років 4 місяці)

Обов’язки:

ведення документообороту в компанії: організація підписання і укладання договорів і додаткових угод, актів, ділових листів, довіреностей, наказів, штатних розкладів, довідок;

ведення первинної бухгалтерії: виписка рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, накладних на повернення, актів виконаних робіт (послуг), актів звіряння;

підготовка документів для участі в тендерах;

робота з ТЦ (Велика Кишеня, Метро): приймання замовлень, виписка товарних накладних, товарно-транспортних накладних, складання актів звіряння, контроль поставок товарів по групі товару – жива риба;

оформлення документів у програмі EDI;

робота в програмах 1:С 7.7, Клієнт-Банк (Укрсиббанк, Приватбанк): виписка платіжних доручень, покупка валюти;

оформлення банківських виписок в 1С;

ведення взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;

оформлення і реєстрація податкових накладних.

Досягнення: організація в компанії своєчасного ведення бухгалтерської звітності, своєчасне здійснення поставок товару, у зв’язку із правильним оформленням документів на товар, що в свою чергу сприяє своєчасній оплаті за товар покупцями і укріпленню ділових відносин з покупцями.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Спеціаліст по роботі з клієнтами
ТОВ "Євроселл" (Телекомунікації), Київ
05.2007 − 08.2012 (5 років 3 місяці)

Обов’язки:

підготовка презентацій, проведення переговорів з ключовими клієнтами, укладання договорів;

консультація і обслуговування клієнтів з питаннь послуг і продуктів компанії, оформлення заявок, актів, додаткових угод, договорів на послуги і тарифи оператора, виставлення рахунків, накладних, допомога у виборі оптимального рішення корпоративного зв'язку для кожного клієнта;

робота з претензіями і заборгованостями клієнтів;

координація діяльності внутрішніх підрозділів компанії і відділів оператора з метою виконання всіх вимог клієнта

координація роботи Київських офісів і регіональних представництв, контроль і перевірка ведення документообігу, звітності про виконану роботу; вирішення спірних і конфліктних ситуацій / питань з представниками оператора і клієнтами; організація та проведення промо-акцій для збільшення прибутковості по кожному клієнту; Розробка та впровадження методичних і навчальних матеріалів для менеджерів і білінгових адміністраторів. Досягнення: за час роботи була налагоджена продуктивна робота з відділами оператора і внутрішніми відділами компанії, відносини з ключовими клієнтами стали міцними і довгостроковими, збільшено кількість нових клієнтів на 30%, збільшено трафік на 35%.

Освіта

Національний Університет Харчових Технологій (Київ)
економіки і менеджменту, бухгалтерський облік і аудит
повна вища, 09.1997 − 02.2002 (4 роки 5 місяців)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • навички ведення бухгалтерського та податкового обліку; • навички роботи з Internet (Explorer, Opera, Firefox и т.д.), E-mail (Outlook Express), MS Office (Word, Exсel, Outlook), 1С 7.7, оргтехнікой; • знання основ діловодства
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ОСОБИСТІ ЯКОСТІ • Відповідальність. • Пунктуальність. • Комунікабельність. • Грамотність у складанні документів. • Здатність до самоосвіти • Уважність. • Акуратність. • Самостійність у роботі з документами і обліковими процедурами. • Тактичність. • Вміння приймати самостійні відповідальні рішення в рамках своєї компетенції. • В процесі виконання роботи з’ясовувати всі технічні моменти і цілі роботи для досягнення оптимального результату. • Грамотне‚ чітке и своєчасне виконання своїх обов’язків. • Відповідальний та професійний підхід до роботи.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: знайти стабільну роботу на довготривалий строк для досягнення цілей підприємства

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору