Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
ведення документообороту в компанії: організація підписання і укладання договорів і додаткових угод, актів, ділових листів, довіреностей, наказів, штатних розкладів, довідок;
ведення первинної бухгалтерії: виписка рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, накладних на повернення, актів виконаних робіт (послуг), актів звіряння;
підготовка документів для участі в тендерах;
робота з ТЦ (Велика Кишеня, Метро): приймання замовлень, виписка товарних накладних, товарно-транспортних накладних, складання актів звіряння, контроль поставок товарів по групі товару – жива риба;
оформлення документів у програмі EDI;
робота в програмах 1:С 7.7, Клієнт-Банк (Укрсиббанк, Приватбанк): виписка платіжних доручень, покупка валюти;
оформлення банківських виписок в 1С;
ведення взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
оформлення і реєстрація податкових накладних.
Досягнення: організація в компанії своєчасного ведення бухгалтерської звітності, своєчасне здійснення поставок товару, у зв’язку із правильним оформленням документів на товар, що в свою чергу сприяє своєчасній оплаті за товар покупцями і укріпленню ділових відносин з покупцями.
Обов’язки:
підготовка презентацій, проведення переговорів з ключовими клієнтами, укладання договорів;
консультація і обслуговування клієнтів з питаннь послуг і продуктів компанії, оформлення заявок, актів, додаткових угод, договорів на послуги і тарифи оператора, виставлення рахунків, накладних, допомога у виборі оптимального рішення корпоративного зв'язку для кожного клієнта;
робота з претензіями і заборгованостями клієнтів;
координація діяльності внутрішніх підрозділів компанії і відділів оператора з метою виконання всіх вимог клієнта
координація роботи Київських офісів і регіональних представництв, контроль і перевірка ведення документообігу, звітності про виконану роботу; вирішення спірних і конфліктних ситуацій / питань з представниками оператора і клієнтами; організація та проведення промо-акцій для збільшення прибутковості по кожному клієнту; Розробка та впровадження методичних і навчальних матеріалів для менеджерів і білінгових адміністраторів. Досягнення: за час роботи була налагоджена продуктивна робота з відділами оператора і внутрішніми відділами компанії, відносини з ключовими клієнтами стали міцними і довгостроковими, збільшено кількість нових клієнтів на 30%, збільшено трафік на 35%.Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами в Києві"