UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Ужгороді
  4. Резюме Бухгалтер, помічник бухгалтера в
  5. Бухгалтер, помічник бухгалтера
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер, помічник бухгалтера

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Ужгород
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання ПК на рівні хорошого користувача, Windows (відповідні програми), Internet Explorer, 1С бухгалтерія версія 7.7. на хорошому рівні та версія 8.2 (досвіду роботи немає, вивчала на демо-версії "Комплексна - Бухгалтерия для Украини", "Управление торговлей" та "Управление производственным предприятием") на рівні користувача, «Клінт-Банк», «Бест-Звіт», OPZ. Досвід роботи: 2003 - 2006 рр. – продавець-консультант, касир-оператор, адміністратор торгового залу по замовленню (ПП Надь І.З.) Обов’язки: Замовлення товару, прийом товару, контроль викладки, ведення касового журналу, розрахунок з постачальниками. 2006 - 2008 рр. – ПП Сивокінь Ю.М. (вид діяльності – дистриб’ютор оптово-роздрібна торгівля) - оператор бази даних Обов’язки: Ведення обліку в програмі на базі Access, внутрішня звітність. 2008 - 2009 рр. – ПП «Кор - Аудит» (вид діяльності – надання бухгалтерських та аудиторських послуг) - бухгалтер. Обов’язки: Ведення бухгалтерського обліку в 1С версія 7.7 та 6.0, податкова звітність. 01.02.2009 р. – ПП (вид діяльності – роздрібна торгівля) – бухгалтер (сумісництво) 01.06.2010 – 30.08.2013 рр. - ТОВ «Геліос – торгівля» (вид діяльності – оптово-роздрібна торгівля, виробництво) - бухгалтер Обов’язки: Облік в 1С 7.7 : реєстри відгрузка товару, формування маршруту, ведення первинної документації (накази по фірмі, довідки для працівників, рахунки-фактура, розхідні, прихідні, податкові накладні, дебіторська та кредиторська заборгованість) , складська інвентаризація, контроль по продажу товарів, контроль залишків на складі, договори з покупцями та поставщиками, нарахування заробітної плати, складання звітності до ПФ та ДПА, внутрішня (управлінська) звітність, «Клієнт – банк». 02.09.2013 – 03.02.2014 рр. – ТОВ «Еліт Вуд ЛТД» (вид діяльності – дерево-переробка) – бухгалтер Обов’язки: Облік в 1С 7.7 та 8.2 давальницької сировини від закупки сировини до продажу (експорту) готової продукції із супровідними документами (на основі внутрішніх виробничих звітів по підрозділах, переміщення сировини, напівфабрикатів та готової продукції між виробничими цехами, акти списання (допоміжних матеріалів, сировини, напівфабрикатів), акти пересортування, акти та протоколи інвентаризації та ін..) 04.02.2014 р – по даний момент – ТОВ «Сорті» - бухгалтер (сумісництво) Обов’язки: Від первинної документації до здачі фінансової звітності. Додаткові відомості: знання ПК на рівні хорошого користувача, Windows (відповідні програми), Internet, 1С бухгалтерія версія 7.7. на хорошому рівні та версія 8.2 («Бухгалтерія для України» та «ЗІК») на рівні користувача «Клінт-Банк», «M.E.D.ok». Відповідально та уважно ставлюся до будь-якої роботи, ціленапрямлена, організована, старанна, є бажання та здатна швидко засвоювати новий матеріал та нові програми.2008 – 2013 рр. – УжНУ, «Інститут економіки та міжнародних відносин», кафедра «Облік та Аудит» - бакалавр 2013 – 2014 рр. . – УжНУ, «Інститут економіки та міжнародних відносин», кафедра «Облік та Аудит» - спеціаліст2003 - 2005рр.- ВПУ ТТХ №20 «Товарознавець продовольчих та непродовольчих товарів». 2008 р. – бухгалтерські курси при УжНУ (економічний факультет).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору