Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Працювала віддалено. Займалась онбордингом нових проєктів, заведених Sales-менеджером. Повністю їх налаштовувала відповідно до задач клієнта: збирала для цього інформаціб, підключала всі необхідні інтеграції зі сторонніми сервісами, за потреби - створювала акаунти для клієнта в них. Перевіряла та тестувала роботу проєктів, проводила з клієнтом ітогову зустріч по результатам його ознайомлення зі своєю новою системою. Вкладалась у стандартний дедлайн 14 днів. Після певного часу роботи аналізувала, наскільки ефективно клієнт використовує систему, збирала у клієнта фідбек, від команди надавала поради про те, що можна покращити. Успішно запустила більше 30 сервісів.
Також маю досвід роботи у технічній підтримці вже існуючих клієнтів в цій же компанії в чатах. Працювала з базою знань та кабінетом компанії на освітній платформі.
Переклад документів
Переклад документів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Customer support manager в Одесі"