UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницькому
  4. Резюме Деловод, переводчик, офис-менеджер в
  5. Деловод, переводчик, офис-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Деловод, переводчик, офис-менеджер

Заблоковано
3 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Хмельницький
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Видавництво, поліграфія

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 4 роки успішного досвіду з продажу дитячого спортивного, ігрового, реабілітаційного обладнання та знання ринку в Україні, досвід спілкування з клієнтами та ведення клієнтської бази, складання звітів з продажу. Володію українською та російською мовами - вільно, англійська мова – письмова вільна, усна – вище середнього (сертифікат University of Cambridge Esol Examinations), займаюсь перекладом ділових текстів, контрактів, договорів, листів, претензій, практичні навички з комп’ютером: Internet Explorer, Outlook Express, Excel, Microsoft Word, PowerPoint. - Діловод ТОВ «Глобал – Транс – Лізинг» з травня 2013 по травень 2014 м. Хмельницький Обов’язки: ведення ділової переписки, спілкування з закордонними партнерами, ведення діловодства на підприємстві, складення договорів з потенційними покупцями, переклад технічної документації, складення двомовних претензій, підготовка та переклад документів на розмитнення, складення договорів з перевізниками, ведення та облік поштової кореспонденції. - Менеджер з продажу ХМУВП «Воля» ХОФ «Соціальний захист та реабілітація інвалідів», м. Хмельницький вересень 2008 - листопад 2012 Обов’язки: пошук потенційних клієнтів, формування клієнтської бази даних, прийняття та обробка замовлень, складання звітів з продажу. - Спеціаліст по виплаті та нарахуванню пенсій у Пенсійному Фонді України, м. Хмельницький січень 2008 - липень 2008 Обов’язки: нарахування та виплата пенсій, утримання штрафів і аліментів та недоотриманої пенсії, оформлення допомоги на поховання, перевірка і складання відомостей по виплаті пенсій, обробка пенсійних справ. - Адміністратор стоматологічної клініки ПП «Августин - М», м. Вінниця квітень 2007 - грудень 2007 Обов’язки: приймання телефонних дзвінків, спілкування з клієнтами, ведення клієнтської бази, ведення робочого графіку, забезпечення комфорту в очікуванні відвідувачів, заповнення документації.- у 2007 році закінчила ВПНЗ «Європейський університет» за спеціальністю «Фінанси», м. Вінниця- у 2012 році закінчила курси англійської мови «Intertest», м. Хмельницький

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору