Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
– прийом документів від працівників структурних підрозділів підприємства та окремих посадових осіб, а також документів, що доставляються кур'єрами та представниками інших установ.
– первинне опрацювання документів (вхідних, вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва (директора, заступників директора) згідно їх функціональних обов'язків.
– перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії;
– допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів;
– підготовка звичайного документу до переходу електронного документообігу;
–надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти), підготовка документів для відправлення з поштових відділень АТ "Укрпошта" та ТОВ "Нова пошта".
Підписатись на розсилку нових резюме: "Діловод в Івано-Франківську"