UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Экономист, менеджер по работе с клиентами, специалист по ценным бумагам в Києві
  5. Экономист, менеджер по работе с клиентами, специалист по ценным бумагам
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Экономист, менеджер по работе с клиентами, специалист по ценным бумагам

Заблоковано
6 000 грн.
  7 лютого 2014  Місто: Київ
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
Готова до відряджень

Опис

1.Обслуговування клієнтів (консультування, перевірка пакету документів, укладання договорів, проведення адміністративних, інформаційних, облікових операцій);

2.Формування та ведення юридичних справ депоненів.

3.Підтримання зв’язків з депозитарієм, оновлення документів по рахункам, контроль за строками довіреностей, строками ЕЦП;

4.Нерегулярна звітність в ПАРД;

5.Отримання та обробка вхідної кореспонденції, формування відповідей на запити клієнтів, регулюючих органів та недержавних організацій відносно клієнтів – фізичних осіб (в т.ч. нотаріальних контор та Держфінмоніторингу України);

6.Ведення електронних журналів реєстрації вхідної та вихідної документації, депозитарних операцій, розпоряджень, укладених договорів;

7.Ведення архіву документів Зберігача;

8.Ведення обліку робочого часу по працівникам управління;

9.Розробка тарифів банку на депозитарні послуги;

10.Підготовка повідомлень клієнтам про корпоративні дії;

11.Участь у Загальних зборах акціонерів та голосування за дорученням клієнтів;

12.Здійснення нарахування та виставлення рахунків клієнтам за депозитарні послуги.

13.Підтримання зв’язків з іншими підрозділами Банку для забезпечення безперервного документообігу.

Додаткова інформація

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: 

Ищу работу, которая позволит проявить себя в дружной и сильной команде профессионалов

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору