Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Маю аналітичний склад розуму, сильні комунікативні навички і 5 років досвіду
Є досвід аналізу великих об'ємів даних і роботі з великою кількістю документів
Можу швидко виконувати термінові завдання.
Організованість, акуратність в роботі і вмію залишатись спокійним і ефективним в роботі в моменти багатозадачності.
Знання ведення бухгалтерського обліку на підприємстві
Досвід роботи безпосередньо з клієнтом та визначення його потреб для бізнесу.
Досвід прямих продаж ПЗ
Знання діловодства організацій (різних організаціно-правових форм)
Уважність до деталей
Самоорганізованість
Сильний і досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку
Не конфліктний
Швидко вчусь)
Почуття гумору)
Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач ПК + початковий рівень "Системний адміністратор"
- Знання операційних систем різних версій: Windows ХР, Windows 7,8,10.
- Здібності роботи і швидкого пошуку в мережі інтернет в різних типах браузерів.
- Досконало володію пакетом офісних програм (Microsoft Office).
- Знання облікових систем 1C Підприємство 8.1, 8.2, 8.3 (СРМ-систем).
- Професійні знання програмного комплексу для подання електронної звітності M.E.Doc IS.
- Ази програмування мов на початковому рівні: C++, Pascal, Delphi.
- Знання інших прикладних програм для офісної роботи.
- Знання та вміння налаштування апаратної частини ПК, офісної техніки.
Старший адміністратор реєстрації
з 09.2011 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" (Послуги по обслуговуванню електронного цифрового підпису)
1. Прийом та безпосередня робота з клієнтами в офісі (Різних видів орг-правових форм Юридичні особи, ФОП, філії);
2. Проведення процедури реєстрації клієнта :
- встановлення заявника та його уповноваженого представника;
- перевірка наданого комплекту документів відповідно до вимог АЦСК згідно особистих, установчих та реєстраційних документів організацій;
3. Перевірка правильності заповнення та відповідності даних електронної та паперової заявки;
4. Укладення Договору;
5. Надсилання електронних заявок до АЦСК.
6. Домога по заповненню та генерації заявок на отримання посиленого сертифікату ЕЦП.
7. Видача сертифікатів;
8. Підготовка комплектів документів до відправки в архів.
9. Допомога при оформленні і відправці документів до архіву.
- Аналітик-консультант по програмному комплексу «M.E.Doc IS»
з 09.2011 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "Бізнес-Баланс" (Підтримка користувачів у сфері електронної звітності)
1. Прийом та безпосередня робота з клієнтом в офісі (Різних видів орг-правових форм Юридичні особи, ФОП, філії) - з метою проведення процедури реєстрації заявника та Домога по заповненню та генерації заявок на отримання посиленого сертифікату ЕЦП.
2. Виїзд в офіс до клієнта для допомоги встановлення та налаштування програмного комплексу «M.E.Doc IS» та проведення процедури видачі посиленого сертифікату ЕЦП.
3. Консультація клієнтів по телефону.
4. Робота в системі «M.E.Doc IS».
5. Робота в системі 1С
6. Здійснення прямих продаж ПЗ.
7. Заключення договорів (актів) по обслуговуванню та наданню послуг.
8. Підготовка та відправка кореспонденції.Вища
з 09.2006 по 06.2011
Львівський торговельно-економічний університет, Факультет менеджменту, спеціальність "Економічна кібернетика", Львів.
У 2011 р. закінчив Львівський торговельно-економічний університет за спеціальністю «Економічна кібернетика» з присвоєнням кваліфікації магістра з економічної кібернетики.Додаткова освіта
Оператор ЕОМ (2010)
Знання мов
Англійська — середній
Нагороди: грамота переможця наукової конференції ЛКА у 2010 році.
Публікації у збірнику наукових праць студентів, аспірантів та викладачів, видавництва ЛКА на теми: «Дистанційний рекрутинг».