UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Економіст в Києві
  5. Економіст
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяЕкономіст

Заблоковано
10 000 грн.
 14 березня 2019  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал

Досвід роботи

Економіст
Бакотек (IT-дистрибуція), Київ
11.2018 − 02.2019 (3 місяці)

- Робота в системі «Клієнт-Банк», формування банківських платежів та внесення виписки банку в систему;

- Робота в програмі «DeloPro», внесення даних в систему;

- Створення закупівель і замовлень з продажу в системі;

- Вивантаження актів прийому-передачі товару з системи, повідомлення партнера про готовність отримання товару, підготовка необхідних документів при відвантаженні, створення рахунків-фактур і ведення обліку отримання зворотних документів від партнера;

- Створення актів і додатків до контракту купівлі-продажу, прикріплення отриманих від вендорів інвойсів в систему, моніторинг відповідності правильної вартості товару в інвойсах.

Менеджер по веденню внутрішньо-господарського обліку
Вертера (Реалізація продукції), Київ
04.2014 − 10.2018 (4 роки 5 місяців)

- Оформлення замовлень, а також проведення замовлень в системі після оплати партнером;

- Нарахування заробітної плати персоналу по внутрішній системі компанії;

- Ведення обліку поточних фінансових надходжень і витрат в компанії, їх щоденний фінансовий контроль, написання звіту в кінці робочого дня;

- Виплата бонусів, або їх списання в рахунок замовлення з продукцією;

- Спілкування з клієнтами по телефону, інформування про продукцію, листування в месенджерах, консультація з питань оформлення замовлення, наявності продукції на складі, а також спілкування під час зустрічей в офісі.


Фінансовый менеджер
Valger Group (Міжнародні вантажоперевезення, митне оформлення), Київ
07.2013 − 02.2014 (7 місяців)

- Ведення переговорів з клієнтами в телефонному режимі, в скайпі, а також на пошті, проведення зустрічей з клієнтами в офісі, консультування та надання інформації про стан і стадію перебувань їх вантажу;

- Ведення взаєморозрахунків з клієнтами, контроль оплати клієнтів після отримання вантажу;

- Уміння працювати з великими потоками інформації: внесення даних в базу, прорахунок вартості вантажу з урахуванням місця доставки, відправлення запиту про підтвердження ціни на товар, ведення вантажу від завантаження через замитнення, розмитнення і до вивантаження;

- Уміння вирішувати конфліктні ситуації: оперативне вирішення питань щодо рекламацій (битого вантажу) в результаті необережного відносини при завантаження, вивантаження, або ж під час перевезення; оперативне знаходження недостачі вантажу при сортуванні на складі;

Освіта

Національний університет харчових технологій (Київ)
Економіки та менеджменту, "Економіка підприємства" (з червоним дипломом)
повна вища, 09.2008 − 06.2013 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • користувач OC Windows, Ms Office (Word, Excel), Internet; • робота в програмі DeloPro; • робота в системі «Клієнт-Банк»; • робота в програмі «1С: Підприємство 8» (при необхідності швидко всьому вчусь);
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості: пунктуальність, чесність, справедливість, самокритичність, відповідальність, порядність, наполегливість, уміння працювати в команді, врівноваженість, креативний підхід до роботи, ініціативність, акуратність, аналітичність мислення, здатність навчатися новому, дисциплінованість, стресостійкість, висока ділова активність, впевненість в собі, здатність розташовувати до себе. Хобі, захоплення: займаюсь латиноамериканськими танцями, люблю читати мотиваційні книжки. Шкідливих звичок не маю.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання роботи з повним робочим днем, з можливістю застосування на практиці отриманих теоретичних знань з метою кар'єрного росту і для подальшого розвитку компанії, а також внесення свого вкладу в реалізацію її корпоративних цілей. Побажання до місця ро

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору