UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Вишгороді
  4. Резюме Економіст в Києві
  5. Економіст
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяЕкономіст

Заблоковано
15 000 грн.
 22 жовтня 2020  Місто: Київ
 Готовий до переїзду в: Вишгород
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

головний економіст
ТОВ «ЮК" Кассіопея " (Виробництво ювелірних виробів), Київ
05.2019 − 12.2019 (7 місяців)

підготовка документів (заявки, доручення) для опробірной палати України -робота з прибутковими \ видатковими накладними, рахунками-фактурами, актами виконаних робіт, договорами. Внесення даних документів в програмне забезпечення 1С. -Відкриття / закриття рахунків для Компанії у банках. -проведення щомісячної інвентаризації по залишкам матеріалів / виробів.

Провідний економіст
Комплекс відпочинку "Пуща Водиця", ДУС (Надання послуг ), Київ
07.2018 − 11.2018 (4 місяці)

-підготовка пакету документів (тендерна документація, протоколи) для участі в тендерах на сайті "PROZORRO"

-таріфікація заробітної плати

-розрахунок вартості комунальних послуг

-аналіз і контроль (матеріали, послуги) щодо використання бюджетних коштів відповідно до прийнятого бюджету

-збір документів і подача в ГІОЦ на затвердження тарифів

Головний спеціаліст відділу довірчого управління фінансовими активами.
ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» (Надання банківських послуг), Київ
12.2013 − 01.2016 (2 роки 1 місяць)

• аналіз пакету документів, наданих потенційними забудовниками, оцінка можливості відкриття Фонду Фінансування.

• формування і ведення справ Довірителів, внесення відповідної інформації в програмне забезпечення ОДБ;

• реєстрація договорів та ведення журналу реєстрації справ Довірителів;

• розрахунок оперативного резерву;

• перевірка цільового використання коштів Забудовника (КБ2 і КБ3);

• розрахунок рентабельності будівництва;

• розрахунок залишку грошових коштів для завершення будівництва;

• щоденна робота з виписками;

• надання звітності в НБУ;

Реалізація проекту через Фонд фінансування будівництва в м.Києві. Вартість реалізованого проекту понад 170 000 000 грн.

Освіта

Національна Академія Управління (Київ)
Банківська справа,Магістр
повна вища, 06.2001 − 08.2007 (6 років 2 місяці)

Додаткова освіта

 11.2013 – 02.2014р. Національний Авіаційний Університет – Курси підвищення квалифікації – Митний брокер

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього, Українська - Вище середнього, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Робота з персональним комп'ютером: Windows 7/8, Excel, Word, Internet, Outlook, Scrooge 2, Navision SQL, MDOffice, MDDeclaration, SRbank,ІС-ПРО 7.10,1С-7.7(Предприятие/Ювелиры)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості: Ініціативний, стрессостійкий, комунікабельний, відповідальний, висока виконавська дисципліна, вмію працювати з ″важкими″ клієнтами, наполегливий, працездатний, прагнення до підвищення кваліфікації. Посвідчення водія кат. В. Легко навчаюся.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Ціль працевлаштування - підвищення професійних якостей, самореалізація в праці.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору