Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві , Резюме в Вишгороді
    4. Резюме Економіст в Києві
    5. Економіст
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Знайти схожі резюме

    Professional resume Професійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформація Економіст

    Заблоковано
    15 000 грн.
     22 жовтня   Місто: Київ
      Готовий до переїзду в: Вишгород
    Вік: 41 рік
    Режим роботи: повний робочий день
    Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
     Є діти  Готовий до переїзду в:

    Досвід роботи

    головний економіст
    ТОВ «ЮК" Кассіопея " (Виробництво ювелірних виробів), Київ
    05.2019 − 12.2019 (7 місяців)

    підготовка документів (заявки, доручення) для опробірной палати України -робота з прибутковими \ видатковими накладними, рахунками-фактурами, актами виконаних робіт, договорами. Внесення даних документів в програмне забезпечення 1С. -Відкриття / закриття рахунків для Компанії у банках. -проведення щомісячної інвентаризації по залишкам матеріалів / виробів.

    Провідний економіст
    Комплекс відпочинку "Пуща Водиця", ДУС (Надання послуг ), Київ
    07.2018 − 11.2018 (4 місяці)

    -підготовка пакету документів (тендерна документація, протоколи) для участі в тендерах на сайті "PROZORRO"

    -таріфікація заробітної плати

    -розрахунок вартості комунальних послуг

    -аналіз і контроль (матеріали, послуги) щодо використання бюджетних коштів відповідно до прийнятого бюджету

    -збір документів і подача в ГІОЦ на затвердження тарифів

    Головний спеціаліст відділу довірчого управління фінансовими активами.
    ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» (Надання банківських послуг), Київ
    12.2013 − 01.2016 (2 роки 1 місяць)

    • аналіз пакету документів, наданих потенційними забудовниками, оцінка можливості відкриття Фонду Фінансування.

    • формування і ведення справ Довірителів, внесення відповідної інформації в програмне забезпечення ОДБ;

    • реєстрація договорів та ведення журналу реєстрації справ Довірителів;

    • розрахунок оперативного резерву;

    • перевірка цільового використання коштів Забудовника (КБ2 і КБ3);

    • розрахунок рентабельності будівництва;

    • розрахунок залишку грошових коштів для завершення будівництва;

    • щоденна робота з виписками;

    • надання звітності в НБУ;

    Реалізація проекту через Фонд фінансування будівництва в м.Києві. Вартість реалізованого проекту понад 170 000 000 грн.

    Освіта

    Національна Академія Управління (Київ)
    Банківська справа,Магістр
    повна вища, 06.2001 − 08.2007 (6 років 2 місяці)

    Додаткова освіта

     11.2013 – 02.2014р. Національний Авіаційний Університет – Курси підвищення квалифікації – Митний брокер

    Знання мов:

    Англійська - Нижче середнього, Українська - Вище середнього, Російська - Високий рівень (вільно)

    Додаткова інформація

    Знання комп'ютера, програм:  Робота з персональним комп'ютером: Windows 7/8, Excel, Word, Internet, Outlook, Scrooge 2, Navision SQL, MDOffice, MDDeclaration, SRbank,ІС-ПРО 7.10,1С-7.7(Предприятие/Ювелиры)
    Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Особисті якості: Ініціативний, стрессостійкий, комунікабельний, відповідальний, висока виконавська дисципліна, вмію працювати з ″важкими″ клієнтами, наполегливий, працездатний, прагнення до підвищення кваліфікації. Посвідчення водія кат. В. Легко навчаюся.
    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Ціль працевлаштування - підвищення професійних якостей, самореалізація в праці.
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Шукаєте персонал?

    Часто шукають

    ↑ Вгору