Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Коло задач:
Досягнення:
Систематизація управлінського обліку та впровадження бізнес -аналітики на підприємстві, що забезпечило можливість швидко прогнозувати результати діяльності компанії.
Посадові обов'язки:
1. Розробка та впровадження управлінського обліку на виробничих підприємствах (ГК), навчання персоналу на місцях.
2. Планування та бюджетування: складання управлінської фінансової звітності (CF, PnL, Balance) та операційних бюджетів.
3. Поточний контроль за виконанням планів з виробництва та реалізації.
4. План-фактний аналіз виконання бюджетів. Аналіз собівартості продукції. Розрахунок ключових показників роботи напрямку.
5. Прогнозування ефективності роботи підприємств.
6. Регулярна підготовка аналітичних звітів керівництву.
Досягнення:
Впровадження управлінського обліку на підзвітних підприємствах (30 од.), налаштування та ведення системи фінансового аналізу підприємства.
Посадові обов'язки:
1. Розробка та впровадження управлінського обліку на виробничих підприємствах (ГК), навчання персоналу на місцях.
2. Планування та бюджетування: складання управлінської фінансової звітності (CF, PnL, Balance) та операційних бюджетів.
3. Поточний контроль за виконанням планів з виробництва та реалізації.
4. План-фактний аналіз виконання бюджетів. Аналіз собівартості продукції. Розрахунок ключових показників роботи напрямку.
5. Прогнозування ефективності роботи підприємств.
6. Регулярна підготовка аналітичних звітів керівництву.
Досягнення:
Впровадження управлінського обліку на підзвітних підприємствах (30 од.), налаштування та ведення системи фінансового аналізу підприємства.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Фінансовий аналітик, Фахівець з управлінського обліку та бізнес-аналітики в Києві"