UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Головний бухгалтер/помічник керівника/ адміністратор/менеджер в
  5. Головний бухгалтер/помічник керівника/ адміністратор/менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний бухгалтер/помічник керівника/ адміністратор/менеджер

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Рівне
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткова інформація: - володіння ПК та офісного програмного забезпечення – впевнений користувач; - ведення податкового, бухгалтерського обліку - ЗЕД - ведення переговорів та переписка з перевіряючими органами; - аналіз заборгованості, контроль та робота з клієнтами, ділова переписка; - складання бухгалтерських та юридичних запитів; - організація, адміністративна та бізнес підтримка роботи керівного складу підприємства; - діловодство. ВИКОНУВАЛА ФУНКЦІЇ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА ПО АДМІНІСТРАТИВНИМ ТА ФІНАНСОВИМ ПИТАННЯМ. * контактний телефон (097) 5066434 2010-2011 ТОВ" Експерс Технолоджи" Спеціалізація: гуртова торгівля, ЗЕД Посада: Головного бухгалтера Обов'язки: - ведення податкового, бухгалтерського обліку - загальна система оподаткування; - ведення первинного, синтетичного, аналітичного обліку - складання та здача звітності ( ПДВ, прибуток, фонди, статистика); - облік валютних операцій (експорт - імпорт) - організація, адміністративна та бізнес підтримка роботи керівного складу підприємства; - діловодство. Облік ведеться в програмі 1С Бухгалтерія 7.7 11.2000 – 12.2009р.р. – головний бухгалтер ТзОВ ”Санда-Пласт” Спеціалізація: гуртова торгівля будівельними матеріалами, сантехнічним обладнанням , ЗЕД Обов’язки: - ведення податкового, бухгалтерського обліку 3-х фірм (ТОВ "Саніда Груп",ТОВ "Експо- Сервіс")- загальна система оподаткування; - ведення обліку приватного підприємця ( єдиний податок); - ведення первинного, синтетичного, аналітичного обліку - складання та здача звітності ( ПДВ, прибуток, фонди, статистика); - облік валютних операцій (імпорт); - організація, адміністративна та бізнес підтримка роботи керівного складу підприємства; - контроль та перевірка діяльності 5 гуртових складів на території України; - ведення переговорів та переписка з перевіряючими органами; - аналіз заборгованості, контроль та робота з клієнтами, ділова переписка; - складання бухгалтерських та юридичних запитів; - управління персоналом; - діловодство. В підпорядкуванні: від 3-5 чол. Середня кількість штатних праціників до 40 чоловік. Облік ведеться в програмі 1С Бухгалтерії, RTX-XDoor. Причина звільнення: припинення діяльності товаристваРФ Державної Академії статистики, обліку та аудиту Держкомстату України

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору