Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Києві
- →
- Резюме Головний спеціаліст моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління в Києві
- →
Головний спеціаліст моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Головний спеціаліст моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління
Заблоковано
4 000 грн.
22 січня 2017 Місто: Київ Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Курси підвищення кваліфікації з англійської мови. Рівень Elementary
Впевнений користувач ПК.
2008-2011 ПАТ ”Банк Руский Стандарт ”
Начальник сектору моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління
Функціональні обовязки:
• Безпосереднє отримування та супровід заяв клієнтів.
• Внесення та винесення клієнтів з “BL/BD list”.
• Моніторинг роботи співробітників відділу.
• Робота з страховими компаніями.
• Підготовка документів на Правління Банка, на Кредитний Комітет.
• Формування статистичних та аналітичних звітів.
• Розробка нових методик моніторингу.
• Підготовка службових записок.
• Робота з проблемними клієнтами.
• Навчання нових співробітників моніторингу.
• Виконання безпосередніх задач, поставлених керівництвом аналітичного відділу Кредитного управління.
• Робота з базами даних: Debt Collection, RS Light (Кредит), Агент.
2006-2008 АКБ ”Правексбанк”
Старший економіст сектору супроводження споживчих кредитів управління по роботі з фізичними особами Департаменту забезпечення безпеки кредитних операцій фізичних осіб
Функціональні обовязки: Моніторинг (перевірка) кредитів – авто, іпотека, споживчі кредити, пластикові картки.
Робота з базами даних: Досье, Cronos, АРМ-Кредит.
2006 “Авіакомпанія
„Кіровоградські авіалінії” Помічник Голови Правління
Функціональні обовязки:
• Забезпечувати прийом, облік, реєстрацію, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування й зберігання документної інформації.
• Виконувати роботу з документаційного забезпечення кадрової діяльності підприємства:
• оформлення наказів по особовому складу;
• оформлення трудових книжок;
• оформлення й ведення трудових контрактів(договорів);
• оформлення відрядних документів;
• ведення табеля обліку робочого часу.
• Проведення співбесід.
• Здійснювати організацію підготовки, ухвалення рішення й доведення їх до безпосередніх виконавців.2000-2004 Національний авіаційний університет Бакалавр з паливно-мастильних матеріалів
2004-2006 Національний авіаційний університет Магістр з технологій та технологічного обладнання аеропортів
2008-2010 Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету Економіст з фінансової роботи2012
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
Курси підвищення кваліфікації з англійської мови. Рівень Elementary