UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Головний спеціаліст моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління в Києві
  5. Головний спеціаліст моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний спеціаліст моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління

Заблоковано
4 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Курси підвищення кваліфікації з англійської мови. Рівень Elementary Впевнений користувач ПК. 2008-2011 ПАТ ”Банк Руский Стандарт ” Начальник сектору моніторингу аналітичного відділу Кредитного управління Функціональні обовязки: • Безпосереднє отримування та супровід заяв клієнтів. • Внесення та винесення клієнтів з “BL/BD list”. • Моніторинг роботи співробітників відділу. • Робота з страховими компаніями. • Підготовка документів на Правління Банка, на Кредитний Комітет. • Формування статистичних та аналітичних звітів. • Розробка нових методик моніторингу. • Підготовка службових записок. • Робота з проблемними клієнтами. • Навчання нових співробітників моніторингу. • Виконання безпосередніх задач, поставлених керівництвом аналітичного відділу Кредитного управління. • Робота з базами даних: Debt Collection, RS Light (Кредит), Агент. 2006-2008 АКБ ”Правексбанк” Старший економіст сектору супроводження споживчих кредитів управління по роботі з фізичними особами Департаменту забезпечення безпеки кредитних операцій фізичних осіб Функціональні обовязки: Моніторинг (перевірка) кредитів – авто, іпотека, споживчі кредити, пластикові картки. Робота з базами даних: Досье, Cronos, АРМ-Кредит. 2006 “Авіакомпанія „Кіровоградські авіалінії” Помічник Голови Правління Функціональні обовязки: • Забезпечувати прийом, облік, реєстрацію, контроль виконання документів, інформаційно-довідкове обслуговування й зберігання документної інформації. • Виконувати роботу з документаційного забезпечення кадрової діяльності підприємства: • оформлення наказів по особовому складу; • оформлення трудових книжок; • оформлення й ведення трудових контрактів(договорів); • оформлення відрядних документів; • ведення табеля обліку робочого часу. • Проведення співбесід. • Здійснювати організацію підготовки, ухвалення рішення й доведення їх до безпосередніх виконавців.2000-2004 Національний авіаційний університет Бакалавр з паливно-мастильних матеріалів 2004-2006 Національний авіаційний університет Магістр з технологій та технологічного обладнання аеропортів 2008-2010 Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету Економіст з фінансової роботи2012 Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова Курси підвищення кваліфікації з англійської мови. Рівень Elementary

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору