UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Инженер технической поддержки в Києві
  5. Инженер технической поддержки
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Инженер технической поддержки

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Телекомунікація та зв'язок

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 1. Знання комп'ютерної техніки і комплектуючих: - диагностика, сборка, ремонт комп’ютерної техніки на рівні комплектуючих; 2. Обслуговування комп'ютерної і офісної техніки; 3. Обслуговування комп'ютерних мереж: - Lan, -WiFi-ОС; 4. Установка програмного забезпечення та налаштування програм: - Windows XP, Vista, Seven; -Windows server 2003; -Linux, Unix; - MS Office 2003, 2007, 2010 (Word, Excel, Powerpoint, Microsoft Outlook), Internet, електронна пошта. 5. Робота з антивірусними ПО; 6. Пошук драйверів та їх установка; 7.Знання програм: - 1:С Підприємство - Customer Center, -First Invoice, -Agent Suit, -форма 3G, -Avaya. - Meta GIS - Nagios - C&C08 - iManager N2000 - Optix iManager T2000 ЦСЕС ПТ МОЗ України. Липень 2009 - Червень 2010 Юрисконсульт • розробка документів правового характеру. • аналіз та узагальнення результатів розгляду судових позовів • складання позовних заяв, клопотань, доручень. • консультації клієнтів з питань чинного законодавства • оформлення довідок щодо притягнення осіб до адміністративної відповідальності. • подання висновків про відповідність чинному законодавству наказів, положень, розпоряджень до МОЗ. ФІКС ПАТ «Укртелеком». Серпень 2010 – Вересень 2012 Інженер з ОВП електрозв’язку • підключення абонентів до мережі мобільного зв’язку • ведення звітності виконаних заявок, а також заявок, що знаходяться в робочому процесі. • перевірка правильності оформлення пакету документів, які надійшли від агентів. • перевірка наявність особового рахунку • перевірка раніше укладених зі споживачем договорів , а також наявності заборгованості за раніше надані послуги. Інтернет магазин «ROZETKA» Жовтень –Квітень 2012 – 2013 Менеджер сервісного центру • прийом та опрацювання заявок. • прийом та огляд товару на повернення коштів, гарантійного ремонту. • надання технічних консультацій клієнтам. • діагностика електроніки. Фарлеп-Инвест (VEGA) Червень-2013-Жовтень 2013 Інженер технічної підтримки: •моніторинг аварій на оптиці; •моніторинг аварій на інтернетному обладнанні; •виявлення аварійних ситуацій, інформування та контроль для подальшого усунення даних неполадок; •виявлення неполадок стаціонарної та мобільної телефонії, а також радіопристороїв (WI-FI) та контроль за їх усуненням. •ведення облікової звітності на предмет аварійних ситуацій;Вересень 2004 – Липень2009 Київський національний університет внутрішніх справ • факультет: юридичний • спеціальність: юрист-правознавець.Наявність сертифікату про проходження курсів системного адміністрування Windows server 2003, Linux, Unix .

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору