UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник Call-центру, зам. начальника відділу обслуговування клієнтів, супервайзер в Києві
  5. Керівник Call-центру, зам. начальника відділу обслуговування клієнтів, супервайзер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник Call-центру, зам. начальника відділу обслуговування клієнтів, супервайзер

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Телекомунікація та зв'язок

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - цілеспрямованість, орієнтація на якість роботи; - розвинуті вміння ефективної комунікації; - здібність ініціювати дії як особисті, так і оточуючих людей, організаторські здібності; - відповідальність за прийняття рішень та виконання роботи; - легкість у побудові робочих взаємовідносин у колективі; - гнучкість, готовність до прийняття змін. ПрАТ «Український страховий дім» 08.2009 –07.2012– Начальник Call-центру - Організація та контроль роботи спеціалістів Call-центру згідно з бізнес-цілями і процедурами компанії; - Визначення оптимальної кількості зайнятих робочих місць, складання графіку роботи, планування та розподілення завдання; - Проведення поточного навчання працівників відділу; - Оцінювання роботи спеціалістів Call-центру під час випробувального терміну, регулярних атестацій або на вимогу; - Забезпечення ефективного впровадження змін в процедурах обслуговування клієнтів та внутрішніх процедурах компанії, що стосуються роботи Call-центру. 12.2008 –07.2009. – провідний спеціаліст Call-центру - Консультація клієнтів щодо послуг компанії; - Прийом та реєстрація в системі CRM заявки клієнтів щодо страхових випадків; - Відповідь на повідомлення, отримані через офіційний сайт компанії; - Ведення загальної статистика дзвінків та статистики страхових випадків; - Проведення навчання нових працівників відділу. ТОВ “ТД “Нитка Аріадни” 09.2005- 01.2007 - помічник бухгалтера - Ведення первинної документації; - Оформлення договорів та актів прийому-передачі товарів, приймання і відпуск товару; - Виписування рахунків-фактур, платіжних доручень, податкових і витратних накладних, довіреностей; - Ведення каси, банк. 12.2004- 09.2005 – маркетолог - Складання і ведення баз існуючих і потенційних клієнтів; - Складання комерційних пропозицій для потенційних клієнтів; - Реклама в Інтернеті та пресі; - Робота з клієнтською базою09.2000-06.2004. – Київський національний університет технологій та дизайну. Факультет: хімічних технологій, спеціальність: технологія переробки полімерів, кваліфікація: магістр-хімік-технолог, диплом з відзнакою.09.2002-06.2004. - Інститут післядипломної освіти Київського національного університету технологій та дизайну. Факультет: економічний, спеціальність: Економіка підприємства, кваліфікація: економіст.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору