Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Ефективне управління АЗС;Формування ефективної команди працівників АЗС;Забезпечення дотримання "Стандартів обслуговування клієнтів в мережі АЗК "ОККО", привітного та ввічливого обслуговування клієнтів, вчасного та коректного розгляду звернень клієнтів;Забезпечення стабільного росту продаж всіх продуктів та послуг, постійного приросту лояльних до Підприємства клієнтів;Забезпечення та підтримання чистоти території, обладнання, приміщень АЗС, магазину, хот-кафе;Організація згідно діючих методик та контроль приймання, зберігання та відпуску ТМЦ на АЗС (паливо, супутні товари, напівфабрикати тощо). Недопущення понаднормових нестач та втрат ТМЦ;Формування звітності по основних показниках роботи АЗС. Здійснення аналізу якісних та кількісних показників роботи, планування та вживання заходів по усуненню виявлених недоліків;Контроль роботи АЗС;Складання актів огляду, робота з листами наставництва, бланками активного тренування;Проведення інвентаризацій майна, ТМЦ та готівкових коштів на АЗС з визначеною періодичністю.
оптовий продаж продукції власного виробництва;пошук нових клієнтів;моніторинг ринку;контроль відвантажень і правильності заповнення документів;забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);ведення внутрішньої звітності;ведення переговорів;постачання.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник відділу збуту в Івано-Франківську"