UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Житомирі
  4. Резюме Менеджер в
  5. Менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер

Заблоковано
15 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Житомир
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навички Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами (PhotoShop CS2, CS3). Досвід роботи: 2012 – по сьогоднішній день ТОВ «Енерготрейд Україна» 2010 – 2012 'ПРЕДСТАВНИЦТВО 'ГЮЛЬСАН ІНШААТ САНАІ ТУРИЗМ НАКЛІЯТ ВЕ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШІРКЕТІ' Посада: бухгалтер • Ведення первинного бухгалтерського обліку . Прийом , контроль і обробка первинної документації (товарно -транспортних накладних , касових , кадрових документів , договорів з контрагентами і т.д.) • Робота з замовником : вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг; • Переговори про умови договору і укладення угод ; • Переговори про ціну та вартість , контроль отримання продукту / послуги покупцем; • Робота з запереченнями клієнта ; • Взаємодія з постачальниками ; • Перекладач на зустрічах та переговорах; • Фінансовий контроль з усіма контрагентами; • Контроль виконання та дотримання договірних відносин; • Взаємодія між бухгалтерським, юридичним та технічними відділами; Досягнення: згуртував взаємовідносини між відділами, що призвело до взаємодопомоги і підвищенню ккд, підтягнувся документ обсяг, підтягнув рівень розмовного і письмового англійського на рівень переговорів та заключення договорів, підвищив рівень фінансового та бухгалтерського контролю. Перейшов на інше місце роботи з передачею своїх обов’язків згідно процедурі. 2008 – 2010 ТОВ «Керамаг ЛТД». Посада: менеджер з продажу будівельних матеріалів • Робота з замовником : вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг; • Підтримання і розвиток відносин з існуючими клієнтами , через телефонні дзвінки та особисті зустрічі ; • Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладання нових контрактів ; • Переговори про умови договору і укладення угод ; • Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів ; • Представлення організації на виставках , конференціях та інших демонстраційних заходах ; • Переговори про ціну та вартість , контроль отримання продукту / послуги покупцем; • Робота з запереченнями клієнта ; • Взаємодія з постачальниками ; • Робота з документацією - складання та укладення договорів, ведення документообігу ; • Щомісячний / щоквартальний звіт і контроль своїх показників продажів , % виконання плану; Досягнення: валовий товарообіг досягав еквівалента 300 000,00 – 400 000,00 грн. на місяць. Звільнився за власним бажанням з відпрацюванням 2-х тижневого терміну! Знання мов Українська – рідна; російська – вільно; англійська – intermediate; французька – intermediate. Навички Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами (PhotoShop CS2, CS3). Права водія категорії В. Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.Освіта: 1990 – 2001 Житомирська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 14 2002 - 2007 Житомирський Державний Педагогічний Університет імені Івана Франка. Факультет іноземних мов- Курсы по 1С бухгалтерии и финансового учета

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору