Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами (PhotoShop CS2, CS3).
Досвід роботи:
2012 – по сьогоднішній день ТОВ «Енерготрейд Україна»
2010 – 2012 'ПРЕДСТАВНИЦТВО 'ГЮЛЬСАН ІНШААТ САНАІ ТУРИЗМ НАКЛІЯТ ВЕ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШІРКЕТІ'
Посада: бухгалтер
• Ведення первинного бухгалтерського обліку . Прийом , контроль і обробка первинної документації (товарно -транспортних накладних , касових , кадрових документів , договорів з контрагентами і т.д.)
• Робота з замовником : вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг;
• Переговори про умови договору і укладення угод ;
• Переговори про ціну та вартість , контроль отримання продукту / послуги покупцем;
• Робота з запереченнями клієнта ;
• Взаємодія з постачальниками ;
• Перекладач на зустрічах та переговорах;
• Фінансовий контроль з усіма контрагентами;
• Контроль виконання та дотримання договірних відносин;
• Взаємодія між бухгалтерським, юридичним та технічними відділами;
Досягнення: згуртував взаємовідносини між відділами, що призвело до взаємодопомоги і підвищенню ккд, підтягнувся документ обсяг, підтягнув рівень розмовного і письмового англійського на рівень переговорів та заключення договорів, підвищив рівень фінансового та бухгалтерського контролю.
Перейшов на інше місце роботи з передачею своїх обов’язків згідно процедурі.
2008 – 2010 ТОВ «Керамаг ЛТД».
Посада: менеджер з продажу будівельних матеріалів
• Робота з замовником : вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг;
• Підтримання і розвиток відносин з існуючими клієнтами , через телефонні дзвінки та особисті зустрічі ;
• Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладання нових контрактів ;
• Переговори про умови договору і укладення угод ;
• Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів ;
• Представлення організації на виставках , конференціях та інших демонстраційних заходах ;
• Переговори про ціну та вартість , контроль отримання продукту / послуги покупцем;
• Робота з запереченнями клієнта ;
• Взаємодія з постачальниками ;
• Робота з документацією - складання та укладення договорів, ведення документообігу ;
• Щомісячний / щоквартальний звіт і контроль своїх показників продажів , % виконання плану;
Досягнення: валовий товарообіг досягав еквівалента 300 000,00 – 400 000,00 грн. на місяць.
Звільнився за власним бажанням з відпрацюванням 2-х тижневого терміну!
Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно; англійська – intermediate; французька – intermediate.
Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами (PhotoShop CS2, CS3).
Права водія категорії В.
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.Освіта:
1990 – 2001 Житомирська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 14
2002 - 2007 Житомирський Державний Педагогічний Університет імені Івана Франка. Факультет іноземних мов- Курсы по 1С бухгалтерии и финансового учета