UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по продажам в Києві
  5. Менеджер по продажам
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по продажам

Заблоковано
15 000 грн.
 10 березня 2020  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі

Досвід роботи

Фахівець з відділу обслуговування клієнтів
ТОВ «ТММ Експрес» (Логістика, перевезення), Київ
10.2018 − 01.2019 (3 місяці)

* Своєчасна обробка, вирішення проблемних ситуацій і передача інформації по недоставлення відправлень;

* Контроль доставки відправлень після вирішення проблемних ситуацій;

* Сорт відправлень за маршрутами.

* Організовувати міжнародні перевезення в країни Європи, за допомогою свого і найманого транспорту;

* Виявляти можливості для реалізації нестандартних запитів клієнтів;

* Розробляти і забезпечувати оптимальний маршрут з доставки вантажу;Забезпечувати документообіг, відстежувати вантажі, формувати розрахунки вартості в 1С.

Менеджер з продажу
СПУ ТОВ «ЛIЛЬ ФРАНСГЛАС« (HORECA), Київ
10.2017 − 06.2018 (8 місяців)

Робота з існуючими клієнтами, здійснення всіх етапів продажів. Формування спеціальних пропозицій для клієнтів; Підбір та консультація по асортименту посуди за бажанням і тематиці закладу, які необхідні клієнту .Повний документальний супровід (договір, рахунки, накладні, контроль відвантаження та доставки товару клієнту, ціноутворення (в встановлених межах);ведення обліку документооборуту в програмі 1 с 8.3.

Відстеження дебіторської заборгованості;

Аналіз конкурентного і цінової ситуації на ринку.

Начальник відділу продажів обладнання ресторанного бізнесу
ТОВ «Гастро Групп» (Начальник відділу продажів обладнання ресторанного бізнесу), Київ
09.2013 − 04.2016 (2 роки 7 місяців)

Залучення нових клієнтів, аналіз і реалізація товару на ринку збуту. Ведення переговорів з заводами виробниками, для поставки товару.Моніторинг і аналіз конкурентів.Виконання проекту з оснащення обладнанням приміщень для кафе і барів. Розрахунок кошторів по даному замовленню. Прийняття участі у виставках і в проведенні та участі в тендерних закупівлях.Укладення договорів про постачання продукції; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С: 8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; контроль своєчасності розрахунків; контроль оплат і дебіторських заборгованостей; контроль повернень; аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація).

Знання мов:

Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Мої захоплення та інтереси :займання рiзнимм видами спорту, фітнес. Вміння та харатерні властивості : Швидко і ефективно вирішую поставлені задачі. Вміння вести переговори, презентації. Націленість на результат. Вміння адекватно оцінювати обстановку і розставляти пріоритети. Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, наполеглива, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, відповідальна, легко навчаюся, високе почуття відповідальності і порядності. Навички роботи з комп'ютером: Медок,"1 С: Бухгалтерія 7.7,8.3", Банк-клієнт, Ліга-закон, Оutlook Express, Internet Explorer, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Оpenoffice, Adobe Reader. Вільне орієнтування в мережі Інтернет, ведення бази даних адрес.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору