Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Досвід роботи:
Вересень 2015 р.- по даний момент.
Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.
Посада: Головний менеджер відділу прямих продажів.
Проведення зустрічей з керівництвом компаній/партнерів з метою їх залучення на обслуговування і продажу роздрібних продуктів їх співробітникам, підтримання стосунків з компаніями/партнерами.
Пошук потенційних клієнтів.
1. Залучення юридичних осіб;
2. Пошук, аналіз баз, збір і систематизація інформації про основних конкурентів, підготовка інформації про компанії;
3. Проведення переговорів на рівні CFO, CEO, власників бізнесу для реалізації зарплатних проектів;
4. Підготовка документів;
5. Контроль термінів реалізації і зобов'язань організації при реалізації проекту
6. Формування регулярної звітності;
7. Підготовка аналітичної інформації;
Травень 2015 р.- вересень 2015 р. – Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.
Посада: Провідний менеджер відділу прямих продажів.
1. встановлення і розвиток стосунків з першими особами корпоративних клієнтів з метою якісного обслуговування існуючих зарплатних проектів (організація процесу крос-продажів) та продаж проектів зовнішнім юридичним компаніям і РКО;
2. проведення переговорів з керівництвом компаній ;
3. підписання договорів про співпрацю;
4. підтримка високого рівня взаємовідносин з клієнтами банку;
5. організація і контроль робіт по випуску карт;
6. аналіз продажів відповідного портфеля клієнтів ;
7. організація і аналіз продажів кредитних і депозитних продуктів співробітникам підприємств;
8. сервісна підтримка корпоративних клієнтів.
Червень 2013 р. – травень 2015 р. – Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.
Посада: Кредитний експерт відділу малого бізнесу.
1. Активний пошук і залучення клієнтів
1.1 юридичних осіб (ФГ,СФГ,ПП,ТОВ,ЗАТ,ВАТ,ФОП-фіз.особа)
1.2 відкриття рахунків, зарплатні проекти, депозити, РКО тощо.
1.3 фізичних осіб : відкриття рахунків, продажі cross-selling супутніх продуктів банку
2. Первинна бесіда з потенційним позичальником: виклад основних умов і надання додаткових консультацій за програмами кредитування:
Банківські гарантії , акредитиви, авто в кредит, бізнес іпотека, мікрокредит на поповнення оборотного капіталу, придбання обладнання , споживчі потреби, бланкове кредитування (ФОП, підприємств), кредит під заставу депозиту,факторинг,овердраф-мікро і т.д.
3. Реструктуризація поточної заборгованості діючим клієнтам використовуючи перелік умов і інструментів.
4. Рефінансування поточної заборгованості в іншій фінансовій установі.
5. Попередня оцінка клієнта і пропонованого їм до фінансування проекту. Збір та аналіз фінансової звітності клієнта/ підприємства.
6. Видача і оформлення заявки на отримання кредиту.
7. Збір і попередній аналіз документів, необхідних для визначення можливості надання, а надалі - оформлення кредиту. Комплексне ведення кредитної угоди.
8. Проведення поглибленого фінансово-економічного аналізу діяльності і оцінка кредитоспроможності позичальника малого та середнього бізнесу по лініям ЄБРР та НУФ), програма мікрокредитування IPC:
8.1. виїзд до клієнта, з метою огляду місця ведення бізнесу (торгових точок, виробничих і складських приміщень), а також визначення рівня його соціально-матеріального положення – відвідини місцепроживання;
8.2. детальний аналіз «життєздатності» кредитного проекту.
8.3. огляд, вибір і оцінка пропонованого забезпечення (предметів
застави) по кредиту.
9. Виконання встановлених планових показників по кількості зустрічей з клієнтами СМБ, підписаним договорам, сумі кредитного портфелю тощо;
10. Проводити презентації і зустрічі з потенційними і діючими клієнтами;
11. Збирати документи і готувати кредитні заявки, писати висновки щодо можливості видачі кредитів;
12. Моніторинг поточних кредитних справ.
Травень 2011 р.-червень 2013 р. – ТОВ «Глатекс».
Посада: головний менеджер по роботі з клієнтами.
Обов’язки: повне виконання основних менеджерських функцій та обовязків:
- залучення нових клієнтів, переговори з потенційними партнерами;
- надання фінансових консультацій стосовно існуючого бізнесу та його стану;
- фінансовий аналіз проекту, надання фінансових консультацій стосовно бізнесу, що планується заснувати;
- консультації з фінансових аспектів організаційної структури бізнесу;
- надання послуг бухгалтерського обліку;
- поради щодо правильного вибору організаційно-правової форми підприємства;
- консультації перед інвестуванням в статутний капітал - майном, коштами, майновими правами;
- допомога в отриманні висновків спеціалістів з питань ліцензування конкретних видів діяльності;
- взаємодія з партнерами (брокерами, перестраховщиками і т.д.);
- консультування з питань проходження ряду дозвільних процедур;
- робота з державними та муніципальними органами.
________________________________________________________________________________
Травень 2008 р. – квітень 2011 р. - ПП «Беліс».
Посада: провідний менеджер по роботі з клієнтами.
Обов’язки: повне виконання основних менеджерських функцій та обовязків:
- реєстрація/ліквідація/ ТОВ, ПП, ФОП;
- складання і корегування оперативних планів;
- вирішення поточних та стратегічних організаційних питань;
- бухгалтерьский супровід;
- консультації з питань нерухомості: купівля-продаж, інвестування, оренда;
- взаємодія з партнерами (брокерами, перестраховщиками і т.д.);
- внесення змін до засновницьких документів, складань договорів і т.п;
- узгодження умов договорів страхування, підписання/ пролонгація договорів на наступний період;
- залучення нових клієнтів, переговори з потенційними партнерами;
- робота з державними та муніципальними органами;
- бюджетування.
Грудень 2004р. - квітень 2008 р. Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.
Посада: Керівник кредитного відділу напрямку СМБ
Обов’язки:
1. організація роботи підрозділу по залученню і обслуговуванню клієнтів;
2. аналіз та розширення клієнтської бази Банку, шляхом залучення юридичних та фізичних осіб на обслуговування;
3. збільшення пасивної й активної бази комісійних доходів;
4. консультації юридичних осіб стосовно кредитних продуктів;
5. розподіл обов’язків та нагляд за виконанням роботи підлеглих працівників;
складання графіків роботи підлеглих працівників
6. проведення та участь в нарадах;
7. вирішення питань стосовно діяльності та узгодження технології роботи з іншими структурними підрозділами.
8. робота з клієнтами: виявлення потреб, консультації, продаж банківських продуктів;
9. пошук та підбір нових працівників на Відділу;
10. забезпечення виконання планових показників, встановлених Відділу та індивідуально;
11. забезпечення ефективного продажу продуктів та обслуговування клієнтів Банку працівниками Відділу
Експерт/ старший/ провідний експерт кредитування СМБ (середній та малий бізнес)
1. Активний пошук і залучення клієнтів.
2. Первинна бесіда з потенційним позичальником: виклад основних умов і надання додаткових консультацій за Програмою мікрокредитування.
3. Попередня оцінка клієнта і пропонованого їм до фінансування проекту.
4. Видача і оформлення заявки на отримання кредиту.
5. Збір і попередній аналіз документів, необхідних для визначення можливості надання, а надалі - оформлення кредиту.
6. Проведення поглибленого фінансово-економічного аналізу діяльності і оцінка кредитоспроможності позичальника:
6.1. виїзд до клієнта, з метою огляду місця ведення бізнесу (торгових точок, виробничих і складських приміщень), а також визначення рівня його соціально-матеріального положення – відвідини місцепроживання;
6.2. детальний аналіз «життєздатності» кредитного проекту.
6.3. огляд, вибір і оцінка пропонованого забезпечення (предметів
застави) по кредиту.
7. Залучення до банку нових клієнтів СМБ;
8. Забезпечення продажів всіх банківських послуг для малого та середнього бізнесу, зокрема кредити, депозити, РКО.
9. Виконання встановлених планових показників по кількості зустрічей з клієнтами СМБ, підписаним договорам, сумі кредитного портфелю тощо;
10. Проводити презентації і зустрічі з потенційними і діючими клієнтами;
11. Збирати документи і готувати кредитні заявки, писати висновки щодо можливості видачі кредитів;
12. Моніторинг поточних кредитних справ.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по работе с клиентами в Києві"