UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по работе с клиентами в Києві
  5. Менеджер по работе с клиентами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по работе с клиентами

Заблоковано
8 000 грн.
 20 вересня 2017  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Головний менеджер
Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.
09.2015 − 09.2017 (2 роки )
Проведення зустрічей з керівництвом компаній/партнерів з метою їх залучення на обслуговування і продажу роздрібних продуктів їх співробітникам, підтримання стосунків з компаніями/партнерами. Пошук потенційних клієнтів. 1. Залучення юридичних осіб; 2. Пошук, аналіз баз, збір і систематизація інформації про основних конкурентів, підготовка інформації про компанії; 3. Проведення переговорів на рівні CFO, CEO, власників бізнесу для реалізації зарплатних проектів; 4. Підготовка документів; 5. Контроль термінів реалізації і зобов'язань організації при реалізації проекту 6. Формування регулярної звітності; 7. Підготовка аналітичної інформації;
Кредитний експерт відділу малого бізнесу
Кредитний експерт відділу малого бізнесу
09.2013 − 07.2015 (1 рік 10 місяців)
1. Активний пошук і залучення клієнтів 1.1 юридичних осіб (ФГ,СФГ,ПП,ТОВ,ЗАТ,ВАТ,ФОП-фіз.особа) 1.2 відкриття рахунків, зарплатні проекти, депозити, РКО тощо. 1.3 фізичних осіб : відкриття рахунків, продажі cross-selling супутніх продуктів банку 2. Первинна бесіда з потенційним позичальником: виклад основних умов і надання додаткових консультацій за програмами кредитування: Банківські гарантії , акредитиви, авто в кредит, бізнес іпотека, мікрокредит на поповнення оборотного капіталу, придбання обладнання , споживчі потреби, бланкове кредитування (ФОП, підприємств), кредит під заставу депозиту,факторинг,овердраф-мікро і т.д. 3. Реструктуризація поточної заборгованості діючим клієнтам використовуючи перелік умов і інструментів. 4. Рефінансування поточної заборгованості в іншій фінансовій установі. 5. Попередня оцінка клієнта і пропонованого їм до фінансування проекту. Збір та аналіз фінансової звітності клієнта/ підприємства. 6. Видача і оформлення заявки на отримання кредиту. 7. Збір і попередній аналіз документів, необхідних для визначення можливості надання, а надалі - оформлення кредиту. Комплексне ведення кредитної угоди. 8. Проведення поглибленого фінансово-економічного аналізу діяльності і оцінка кредитоспроможності позичальника малого та середнього бізнесу по лініям ЄБРР та НУФ), програма мікрокредитування IPC: 8.1. виїзд до клієнта, з метою огляду місця ведення бізнесу (торгових точок, виробничих і складських приміщень), а також визначення рівня його соціально-матеріального положення – відвідини місцепроживання; 8.2. детальний аналіз «життєздатності» кредитного проекту. 8.3. огляд, вибір і оцінка пропонованого забезпечення (предметів застави) по кредиту. 9. Виконання встановлених планових показників по кількості зустрічей з клієнтами СМБ, підписаним договорам, сумі кредитного портфелю тощо; 10. Проводити презентації і зустрічі з потенційними і діючими клієнтами; 11. Збирати документи і готувати кредитні заявки, писати висновки щодо можливості видачі кредитів; 12. Моніторинг поточних кредитних справ.

Освіта

Міжнародний Університет Фінансів;
Банковское дело
повна вища, 09.1999 − 09.2015 (16 років )

Знання мов:

Английский - Професійний (експерт), Русский - Професійний (експерт), Английский - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткові знання та вміння: Маю досвід роботи з офісним обладнанням, а також використання офісних програм (1С бухгалтерія, 1С підприємство,Office(MS Word, MS Excel, PowerPoint), графічні(Photoshop CS5/CS4), програми спеціального призначення Lotus notes, АБС-Б2, Autocad, Kompas, Mathcad, , lotus, sybridge, навички роботи з INTERNTET (MS Explorer,Mozilla Firefox,Opera), E-mail (Outlook Express, Mozilla Thunderbird), базові навички по створенню сайтів і роботі з графічними редакторами, спеціалізовані банківські програми. _______________________________________________________________________________________ Додаткова освіта: Семінари: Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку м.Київ, холодні дзвінки, робота з запереченнями, продажі супутних продуктів корпоративним клієнтам. _____________________________________________________________________________________ Ділові якості: уміння формувати фінансові моделі; аналітичні навики; володіння методами фінансового аналізу; знання та розуміння процесу продажів; уміння працювати з нормативними та інструктивними документами НБУ і внутрішньобанківської документацією. Вміння швидко орієнтуватися при прийнятті рішень у нестандартних ситуаціях, швидко навчаюсь і вміло втілюю свої знання на практиці. Великий досвід роботи з людьми, досвід відкриття напрямку малого та середнього бізнесу з нуля. Особистісні якості: орієнтація на результат; постійний самоконтроль і висока мобільність, вимогливість до себе, порядність, комунікабельність, відповідальність; підвищена стресостійкість; аналітичний склад розуму. _______________________________________________________________________________________ Захоплення: спорт (футбол,баскетбол,вільна боротьба, плавання, рибалка, гриби, полювання, шашки, шахи .

Досвід роботи:

Вересень 2015 р.- по даний момент.

Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.

Посада: Головний менеджер відділу прямих продажів.

Проведення зустрічей з керівництвом компаній/партнерів з метою їх залучення на обслуговування і продажу роздрібних продуктів їх співробітникам, підтримання стосунків з компаніями/партнерами.

Пошук потенційних клієнтів.

1. Залучення юридичних осіб;

2. Пошук, аналіз баз, збір і систематизація інформації про основних конкурентів, підготовка інформації про компанії;

3. Проведення переговорів на рівні CFO, CEO, власників бізнесу для реалізації зарплатних проектів;

4. Підготовка документів;

5. Контроль термінів реалізації і зобов'язань організації при реалізації проекту

6. Формування регулярної звітності;

7. Підготовка аналітичної інформації;

Травень 2015 р.- вересень 2015 р. – Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.

Посада: Провідний менеджер відділу прямих продажів.

1. встановлення і розвиток стосунків з першими особами корпоративних клієнтів з метою якісного обслуговування існуючих зарплатних проектів (організація процесу крос-продажів) та продаж проектів зовнішнім юридичним компаніям і РКО;

2. проведення переговорів з керівництвом компаній ;

3. підписання договорів про співпрацю;

4. підтримка високого рівня взаємовідносин з клієнтами банку;

5. організація і контроль робіт по випуску карт;

6. аналіз продажів відповідного портфеля клієнтів ;

7. організація і аналіз продажів кредитних і депозитних продуктів співробітникам підприємств;

8. сервісна підтримка корпоративних клієнтів.

Червень 2013 р. – травень 2015 р. – Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.

Посада: Кредитний експерт відділу малого бізнесу.

1. Активний пошук і залучення клієнтів

1.1 юридичних осіб (ФГ,СФГ,ПП,ТОВ,ЗАТ,ВАТ,ФОП-фіз.особа)

1.2 відкриття рахунків, зарплатні проекти, депозити, РКО тощо.

1.3 фізичних осіб : відкриття рахунків, продажі cross-selling супутніх продуктів банку

2. Первинна бесіда з потенційним позичальником: виклад основних умов і надання додаткових консультацій за програмами кредитування:

Банківські гарантії , акредитиви, авто в кредит, бізнес іпотека, мікрокредит на поповнення оборотного капіталу, придбання обладнання , споживчі потреби, бланкове кредитування (ФОП, підприємств), кредит під заставу депозиту,факторинг,овердраф-мікро і т.д.

3. Реструктуризація поточної заборгованості діючим клієнтам використовуючи перелік умов і інструментів.

4. Рефінансування поточної заборгованості в іншій фінансовій установі.

5. Попередня оцінка клієнта і пропонованого їм до фінансування проекту. Збір та аналіз фінансової звітності клієнта/ підприємства.

6. Видача і оформлення заявки на отримання кредиту.

7. Збір і попередній аналіз документів, необхідних для визначення можливості надання, а надалі - оформлення кредиту. Комплексне ведення кредитної угоди.

8. Проведення поглибленого фінансово-економічного аналізу діяльності і оцінка кредитоспроможності позичальника малого та середнього бізнесу по лініям ЄБРР та НУФ), програма мікрокредитування IPC:

8.1. виїзд до клієнта, з метою огляду місця ведення бізнесу (торгових точок, виробничих і складських приміщень), а також визначення рівня його соціально-матеріального положення – відвідини місцепроживання;

8.2. детальний аналіз «життєздатності» кредитного проекту.

8.3. огляд, вибір і оцінка пропонованого забезпечення (предметів

застави) по кредиту.

9. Виконання встановлених планових показників по кількості зустрічей з клієнтами СМБ, підписаним договорам, сумі кредитного портфелю тощо;

10. Проводити презентації і зустрічі з потенційними і діючими клієнтами;

11. Збирати документи і готувати кредитні заявки, писати висновки щодо можливості видачі кредитів;

12. Моніторинг поточних кредитних справ.

Травень 2011 р.-червень 2013 р. – ТОВ «Глатекс».

Посада: головний менеджер по роботі з клієнтами.

Обов’язки: повне виконання основних менеджерських функцій та обовязків:

- залучення нових клієнтів, переговори з потенційними партнерами;

- надання фінансових консультацій стосовно існуючого бізнесу та його стану;

- фінансовий аналіз проекту, надання фінансових консультацій стосовно бізнесу, що планується заснувати;

- консультації з фінансових аспектів організаційної структури бізнесу;

- надання послуг бухгалтерського обліку;

- поради щодо правильного вибору організаційно-правової форми підприємства;

- консультації перед інвестуванням в статутний капітал - майном, коштами, майновими правами;

- допомога в отриманні висновків спеціалістів з питань ліцензування конкретних видів діяльності;

- взаємодія з партнерами (брокерами, перестраховщиками і т.д.);

- консультування з питань проходження ряду дозвільних процедур;

- робота з державними та муніципальними органами.

________________________________________________________________________________

Травень 2008 р. – квітень 2011 р. - ПП «Беліс».

Посада: провідний менеджер по роботі з клієнтами.

Обов’язки: повне виконання основних менеджерських функцій та обовязків:

- реєстрація/ліквідація/ ТОВ, ПП, ФОП;

- складання і корегування оперативних планів;

- вирішення поточних та стратегічних організаційних питань;

- бухгалтерьский супровід;

- консультації з питань нерухомості: купівля-продаж, інвестування, оренда;

- взаємодія з партнерами (брокерами, перестраховщиками і т.д.);

- внесення змін до засновницьких документів, складань договорів і т.п;

- узгодження умов договорів страхування, підписання/ пролонгація договорів на наступний період;

- залучення нових клієнтів, переговори з потенційними партнерами;

- робота з державними та муніципальними органами;

- бюджетування.

Грудень 2004р. - квітень 2008 р. Комерційний банк, що входить в десятку лідерів вітчизняного фінансового ринку.

Посада: Керівник кредитного відділу напрямку СМБ

Обов’язки:

1. організація роботи підрозділу по залученню і обслуговуванню клієнтів;

2. аналіз та розширення клієнтської бази Банку, шляхом залучення юридичних та фізичних осіб на обслуговування;

3. збільшення пасивної й активної бази комісійних доходів;

4. консультації юридичних осіб стосовно кредитних продуктів;

5. розподіл обов’язків та нагляд за виконанням роботи підлеглих працівників;

складання графіків роботи підлеглих працівників

6. проведення та участь в нарадах;

7. вирішення питань стосовно діяльності та узгодження технології роботи з іншими структурними підрозділами.

8. робота з клієнтами: виявлення потреб, консультації, продаж банківських продуктів;

9. пошук та підбір нових працівників на Відділу;

10. забезпечення виконання планових показників, встановлених Відділу та індивідуально;

11. забезпечення ефективного продажу продуктів та обслуговування клієнтів Банку працівниками Відділу

Експерт/ старший/ провідний експерт кредитування СМБ (середній та малий бізнес)

1. Активний пошук і залучення клієнтів.

2. Первинна бесіда з потенційним позичальником: виклад основних умов і надання додаткових консультацій за Програмою мікрокредитування.

3. Попередня оцінка клієнта і пропонованого їм до фінансування проекту.

4. Видача і оформлення заявки на отримання кредиту.

5. Збір і попередній аналіз документів, необхідних для визначення можливості надання, а надалі - оформлення кредиту.

6. Проведення поглибленого фінансово-економічного аналізу діяльності і оцінка кредитоспроможності позичальника:

6.1. виїзд до клієнта, з метою огляду місця ведення бізнесу (торгових точок, виробничих і складських приміщень), а також визначення рівня його соціально-матеріального положення – відвідини місцепроживання;

6.2. детальний аналіз «життєздатності» кредитного проекту.

6.3. огляд, вибір і оцінка пропонованого забезпечення (предметів

застави) по кредиту.

7. Залучення до банку нових клієнтів СМБ;

8. Забезпечення продажів всіх банківських послуг для малого та середнього бізнесу, зокрема кредити, депозити, РКО.

9. Виконання встановлених планових показників по кількості зустрічей з клієнтами СМБ, підписаним договорам, сумі кредитного портфелю тощо;

10. Проводити презентації і зустрічі з потенційними і діючими клієнтами;

11. Збирати документи і готувати кредитні заявки, писати висновки щодо можливості видачі кредитів;

12. Моніторинг поточних кредитних справ.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Знайти постійну роботу, відповідну професійним навикам, досвіду і знанням з можливістю максимально реалізувати цілі і завдання поставлені переді мною, працювати в команді на загальний результат.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору