UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по развитию розничной сети в Києві
  5. Менеджер по развитию розничной сети
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по развитию розничной сети

Заблоковано
6 000 грн.
 26 квітня 2013  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Торгівля, продажі, закупівлі

Опис

Впевнений користувач ПК: Prodject,Word,Excel, Photoshop, Adobereader, Internet, Outlook.

Впевнена робота в 1C «Бухгалтерія» 7.7, 8.1.

2009р.-2013р. - робота в компанії «Мережа аптек»

Прийнята на посаду бухгалтера- ревізора в ревізійний відділ(листопад 2009-червень2011)

- проведення перевірок з ведення касової дисципліни безпосередньо в підрозділах (90% 

  робочого часу - відрядження);

- проведення інвентаризацій ТМЦ;

- відображення результатів інвентаризацій в програмі 1С;

- звіти за результатами проведення інвентаризації ;

- написання інструкцій адаптованих під компанію по веденню касової 

  дисципліни , роботи з РРО, списання ОС , МБП та ін.. 

- складання актів порушень за результатами перевірок, надання звітності керівництву 

  компанії.

Переведена на посаду старшого менеджера з регіонального розвитку (з червня 2011)

- пошук приміщень під аптеку;

- аналіз запропонованих приміщень, відрядження до регіонів для проведення

  переговорів з орендодавцями та контролюючими органами;

- підготовка документів для підписання договорів;

- складання бюджету відкриття аптеки;

- складання плану відкриття в Prodject;

- складання графіку інвестиційних платежів;

- затвердження, оплата рахунків згідно бюджету;

- управління проектом відкриття від підписання договору до здачі аптеки «під ключ»

(проведення ремонту з урахуванням ліцензійних умов, отримання дозвільних

  документів, меблі, вивіска, комп’ютери, касові апарати і т.д.);

- підготовка звітності керівництву по виконанню бюджету відкриття аптеки 

  (План/Факт);

- підготовка аптеки до перевірок контролюючими органами, супровід та ведення

  переговорів під час перевірок;

- укладання та супровід  договорів оренди, договорів з підрядниками, договорів з

  виробниками меблів, вивісок.

2008 р.- 2009р. - робота в компанії «Олімп» з виробництва та продажу горілчаної продукції у відділі звітності фінансової служби департаменту продаж  на посаді старшого бухгалтера:

-  взаєморозрахунки з контрагентами;

-  акти виконаних робіт;

- cверка з контрагентами;

- прибуткові, видаткові накладні;

- облік ТМЦ;

- контроль над веденням обліку ТМЦ у регіонах;

- відрядження  до регіонів для проведення інвентаризацій;

- звіти за результатами проведення інвентаризації;

- бухгалтерська звітність.

2006-2008 р.р.- робота в торговій фірмі (продаж ферросплавів)  на посаді бухгалтера :

- облік ТМЦ;

- прибуткові, видаткові накладні;

- інвентаризації;

- переміщення;

- розрахунок звітів за результатами діяльності фірми;

- каса;

- авансові звіти;

- взаєморозрахунки з контрагентами.


Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору