Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Менеджер по роботі з ключовими клієнтами в Києві
    5. Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Знайти схожі резюме

    Professional resume Професійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформація Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

    Заблоковано
    30 000 грн.
     29 листопада 2020   Місто: Київ
    Вік: 36 років
    Режим роботи: повний робочий день, позмінна робота, віддалена робота
    Рубрики: Офісний персонал; Сільське господарство, агробізнес; Торгівля, продажі, закупівлі
     Є діти  Готова до переїзду в:

    Досвід роботи

    Менеджер з розвитку ринку. Project Head
    DYB Ukraine (консалтинг/ аудит), Київ
    06.2019 − 11.2020 (1 рік 5 місяців)

    Функціональні обов’язки:

    - визначення стратегії розвитку проекту в довгостроковій та короткостроковій перспективі

    - керування проектами, контроль бізнес задач

    - участь в розробці стратегічних та маркетингових заходів, спрямованих на підвищення лояльності клієнтів

    - розвивиток довгострокових ділових відносини з новими та існуючими В2В клієнтами

    - забезбечення високого рівня клієнтсього сервісу

    - аналіз ринку

    Досягнення:

    - провела аналіз ринку та сформувала базу компаній за секторами бізнесів для подальшої роботи

    - внесла та погодила пропозиції щодо стратегічного розвитку компанії на 2020 - 1 пол.2021 року

    - уклала та проконтролювала оплату за договорами 58 компаній

    - залучила на корпоративний формат роботи 7 компаній

    - провела переговори та отримала погодження на річну співпрацю з власниками 10 компаній

    Проектна робота з розвитку бізнесу. Key Account Manager
    Teplyakov Cosulting (консалтинг), Київ
    11.2018 − 05.2019 (5 місяців)

    Функціональні обов’язки:

    - залучення клієнтів до співпраці - переговори як з існуючими так і з новими клієнтами

    - проведення особистих зустрічей з HR менеджерами, керівниками

    - участь у стратегічному пануванні розвитку компанії

    - проведення переговорів з партнерами на предмет співпраці

    - розробка та контроль виконання інструкцій, скриптів, алгоритмів, стандартів тощо для підвищення рівня ефективності роботи

    - організація проведення перевірок на предмет якості надання сервісу

    - формування комерційних пропозицій та контроль підписання договорів

    - проведення аналізу результатів продажів

    Досягнення:

    - провела зустрічі та залучила до співпраці 40 компаній

    - погодила та проконтролювала оплату 10 контрактів з 10 компаніями

    Освіта

    Київський національний університет технологій та дизайну (Київ)
    Спеціаліст з фінансів
    повна вища, 09.2004 − 01.2008 (3 роки 4 місяці)

    Знання мов:

    Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт)

    Додаткова інформація

    Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Завжди налаштована на результат, маю організаторські здібності, відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, амбіційна, енергійна, розвинуті навички лідерства та комунікації, ініціативна, працюю в складі команди, швидко навчаюсь, шкідливих звичок не маю, готова до робочого графіку з відрядженням. Захоплення: активний відпочинок, подорожі.
    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Шукаю роботу для можливості реалізації свого досвіду, ентузіазму, високої працездатності, отриманих з різних сфер. Мотивована на постійне досягнення кращих результатів. 
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Шукаєте персонал?

    схожі резюме

    Часто шукають

    ↑ Вгору