UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по роботі з ключовими клієнтами в Києві
  5. Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер по роботі з ключовими клієнтами

Заблоковано
30 000 грн.
 29 листопада 2020  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал; Сільське господарство, агробізнес; Торгівля, продажі, закупівлі
 Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

Менеджер з розвитку ринку. Project Head
DYB Ukraine (Консалтинг/ аудит), Київ
06.2019 − 11.2020 (1 рік 5 місяців)

Функціональні обов’язки:

- визначення стратегії розвитку проекту в довгостроковій та короткостроковій перспективі

- керування проектами, контроль бізнес задач

- участь в розробці стратегічних та маркетингових заходів, спрямованих на підвищення лояльності клієнтів

- розвивиток довгострокових ділових відносини з новими та існуючими В2В клієнтами

- забезбечення високого рівня клієнтсього сервісу

- аналіз ринку

Досягнення:

- провела аналіз ринку та сформувала базу компаній за секторами бізнесів для подальшої роботи

- внесла та погодила пропозиції щодо стратегічного розвитку компанії на 2020 - 1 пол.2021 року

- уклала та проконтролювала оплату за договорами 58 компаній

- залучила на корпоративний формат роботи 7 компаній

- провела переговори та отримала погодження на річну співпрацю з власниками 10 компаній

Проектна робота з розвитку бізнесу. Key Account Manager
Teplyakov Cosulting (Консалтинг), Київ
11.2018 − 05.2019 (5 місяців)

Функціональні обов’язки:

- залучення клієнтів до співпраці - переговори як з існуючими так і з новими клієнтами

- проведення особистих зустрічей з HR менеджерами, керівниками

- участь у стратегічному пануванні розвитку компанії

- проведення переговорів з партнерами на предмет співпраці

- розробка та контроль виконання інструкцій, скриптів, алгоритмів, стандартів тощо для підвищення рівня ефективності роботи

- організація проведення перевірок на предмет якості надання сервісу

- формування комерційних пропозицій та контроль підписання договорів

- проведення аналізу результатів продажів

Досягнення:

- провела зустрічі та залучила до співпраці 40 компаній

- погодила та проконтролювала оплату 10 контрактів з 10 компаніями

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну (Київ)
Спеціаліст з фінансів
повна вища, 09.2004 − 01.2008 (3 роки 4 місяці)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Завжди налаштована на результат, маю організаторські здібності, відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, амбіційна, енергійна, розвинуті навички лідерства та комунікації, ініціативна, працюю в складі команди, швидко навчаюсь, шкідливих звичок не маю, готова до робочого графіку з відрядженням. Захоплення: активний відпочинок, подорожі.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Шукаю роботу для можливості реалізації свого досвіду, ентузіазму, високої працездатності, отриманих з різних сфер. Мотивована на постійне досягнення кращих результатів. 

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору