Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Функціональні обов’язки:
- визначення стратегії розвитку проекту в довгостроковій та короткостроковій перспективі
- керування проектами, контроль бізнес задач
- участь в розробці стратегічних та маркетингових заходів, спрямованих на підвищення лояльності клієнтів
- розвивиток довгострокових ділових відносини з новими та існуючими В2В клієнтами
- забезбечення високого рівня клієнтсього сервісу
- аналіз ринку
Досягнення:
- провела аналіз ринку та сформувала базу компаній за секторами бізнесів для подальшої роботи
- внесла та погодила пропозиції щодо стратегічного розвитку компанії на 2020 - 1 пол.2021 року
- уклала та проконтролювала оплату за договорами 58 компаній
- залучила на корпоративний формат роботи 7 компаній
- провела переговори та отримала погодження на річну співпрацю з власниками 10 компаній
Функціональні обов’язки:
- залучення клієнтів до співпраці - переговори як з існуючими так і з новими клієнтами
- проведення особистих зустрічей з HR менеджерами, керівниками
- участь у стратегічному пануванні розвитку компанії
- проведення переговорів з партнерами на предмет співпраці
- розробка та контроль виконання інструкцій, скриптів, алгоритмів, стандартів тощо для підвищення рівня ефективності роботи
- організація проведення перевірок на предмет якості надання сервісу
- формування комерційних пропозицій та контроль підписання договорів
- проведення аналізу результатів продажів
Досягнення:
- провела зустрічі та залучила до співпраці 40 компаній
- погодила та проконтролювала оплату 10 контрактів з 10 компаніями
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по роботі з ключовими клієнтами в Києві"