UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер по закупкам в Києві
  5. Менеджер по закупкам
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер по закупкам

Заблоковано
6 000 грн.
 18 грудня 2017  Місто: Київ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Логістика, доставка, склад; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Освіта

середня,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Категорійний менеджер відділу операційних закупівель

Вер 2017 - по сьогодні

Основні обов'язки:

-проведення тендерів на закупівлю товарів та послуг для потреб компанії;

-дослідження ринку, пошук постачальників;

-переддоговірна робота із контрагентами, замовником тендеру та юридичним департаментом;

-ведення ділової переписки та проведення переговорів з постачальниками;

Економіст відділення внутрішнього аудиту

Лют 2016 - Тра 2017 (1 рік 4 міс)

Оптіма-Фарм

проведення моніторингу цін та тендерів на закупівлю товарів та послуг для потреб компанії;

• дослідження ринку, пошук постачальників: автозапчастин, канцтоварів, хоз.товарів, пакувальних матеріалів, меблів, послуг;

• погодження вибору постачальника з підрозділом-ініціатором тендеру;

• ведення ділової переписки та проведення переговорів з постачальниками;

• переддоговірна робота з контрагентами та перевірка договорів на будівельно-ремонтні роботи, закупівлю ТМЦ, договорів послуг згідно вимог: ціни, тарифи, умови оплати;

• обробка заявок на закупівлю ТМЦ, ОЗ, автозапчастин від структурних підрозділів компанії.

фахівець з матеріально-технічного забезпечення

Лис 2015 - Січ 2016 (3 міс)

Міст-Експрес

- пошук нових постачальників для матеріально-технічного забезпечення підрозділів компанії;

- погодження вибору постачальника с Наглядовою Радою;

- погодження умов та строків поставки сейфів, меблів, IT-обладнання, рекламної продукції та інших ОЗ;

- ведення ділової переписки та проведення переговорів з постачальниками;

- погодження умов договорів та заключення їх з контрагентами;

- організація та контроль поставок обладнання;

- документальний супровід угод до моменту закриття дебіторської заборгованості;

- контроль оплати рахунків.

Начальник сектору закупівель

Жов 2010 - Бер 2015 (4 роки 6 міс)

Дельта Банк

Основні обов'язки:

- планування діяльності Сектору, організація його роботи;

- контроль та координування роботи Сектору, допомога його працівникам у виконанні робочих процесів;

- організація взаємодії роботи Сектору з іншими структурними підрозділами Банку у вирішенні питань, що стосуються компетенції Сектору;

- організація закупок меблів, сейфів, побутової техніки, касового обладнання, миючих засобів та господарського інвентарю, канцелярських товарів та рекламної продукції, що відноситься до внутрішньої (інтер'єрної) реклами - стенди, фрем-лайти, лайт-бокси, штендера та ін.;

- проведення моніторингу цін та якості необхідних матеріальних ресурсів;

- контроль за укладенням договорів з постачальником, погодження умов та строків поставок, вивчення можливості та раціональності встановлення прямих довгострокових зв'язків на постачання матеріальних ресурсів. Проведення переговорів з постачальниками та здійснення ділової переписки;

- контроль оплати рахунків та складання встановленої звітності про закриття дебіторської заборгованості, контроль за необхідністю поставок обладнання;

- спільно з юридичним департаментом Банку підготовка претензій до постачальників при порушенні ними договірних обов'язків, контроль розрахунків за цими претензіями, узгодження з постачальниками змін умов укладення договорів;

- планування та контроль за поставками обладнання, витратних матеріалів у регіональні підрозділи Банку. Створення необхідного резерву обладнання на основі визначених потреб підрозділів Банку;

- контроль за зміною цін та обґрунтованість закупок;

- виконання вимог нормативних актів про охорону праці, додержання зобов'язань щодо охорони праці, що передбачені колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку;

- прийняття участі в проведені планових та позапланових інвентаризацій в структурних підрозділах та регіональних відділеннях Банку.

спеціаліст відділу аутсорсингу

Лют 2008 - Чер 2009 (1 рік 5 міс)

Укрсоцбанк АКБ

Обов'язки:

• Здіснення контролю за аутсорсинговими фірмами та іншими підрядними організаціями;

• Підготовка матеріалів для укладення договорів, угод, контрактів на матеріально-технічне забезпечення;

• Здійснення обліку та забезпечення збереження основних засобів та інших матеріальних цінностей

• Ведення обліку та здійснення списання господарчих, представницьких та витратних матеріалів;

• Підготовка матеріалів щодо списання або реалізації основних засобів, нематеріальних активів та малоцінних необоротних активів загального призначення.

Образование

Высшее

2007

Университет экономики и права "КРОК"

экономика предприятия, специалист

Повышение квалификации, курсы

2006

Подготовка офицеров запаса

Национальная академия обороны Украины, Тыловое обеспечение

Ключевые навыки

Знание языков

Украинский — родной

Английский — базовые знания

Русский — свободно владею

Дополнительная информация

Обо мне

Уверенный пользователь пакетами MS Office, системами электронного документооборота "Дело", "Directum", опыт работы с Б-2 бухгалтерия, Lotus Notes, свободное владение компьютером в целом и интернетом.
Люблю слушать музыку и активный отдых, занимаюсь воспитанием ребенка.
Имею водительское удостоверение категории "B".

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору