Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Категорійний менеджер відділу операційних закупівель
Вер 2017 - по сьогодні
Основні обов'язки:
-проведення тендерів на закупівлю товарів та послуг для потреб компанії;
-дослідження ринку, пошук постачальників;
-переддоговірна робота із контрагентами, замовником тендеру та юридичним департаментом;
-ведення ділової переписки та проведення переговорів з постачальниками;
Економіст відділення внутрішнього аудиту
Лют 2016 - Тра 2017 (1 рік 4 міс)
Оптіма-Фарм
проведення моніторингу цін та тендерів на закупівлю товарів та послуг для потреб компанії;
• дослідження ринку, пошук постачальників: автозапчастин, канцтоварів, хоз.товарів, пакувальних матеріалів, меблів, послуг;
• погодження вибору постачальника з підрозділом-ініціатором тендеру;
• ведення ділової переписки та проведення переговорів з постачальниками;
• переддоговірна робота з контрагентами та перевірка договорів на будівельно-ремонтні роботи, закупівлю ТМЦ, договорів послуг згідно вимог: ціни, тарифи, умови оплати;
• обробка заявок на закупівлю ТМЦ, ОЗ, автозапчастин від структурних підрозділів компанії.
фахівець з матеріально-технічного забезпечення
Лис 2015 - Січ 2016 (3 міс)
Міст-Експрес
- пошук нових постачальників для матеріально-технічного забезпечення підрозділів компанії;
- погодження вибору постачальника с Наглядовою Радою;
- погодження умов та строків поставки сейфів, меблів, IT-обладнання, рекламної продукції та інших ОЗ;
- ведення ділової переписки та проведення переговорів з постачальниками;
- погодження умов договорів та заключення їх з контрагентами;
- організація та контроль поставок обладнання;
- документальний супровід угод до моменту закриття дебіторської заборгованості;
- контроль оплати рахунків.
Начальник сектору закупівель
Жов 2010 - Бер 2015 (4 роки 6 міс)
Дельта Банк
Основні обов'язки:
- планування діяльності Сектору, організація його роботи;
- контроль та координування роботи Сектору, допомога його працівникам у виконанні робочих процесів;
- організація взаємодії роботи Сектору з іншими структурними підрозділами Банку у вирішенні питань, що стосуються компетенції Сектору;
- організація закупок меблів, сейфів, побутової техніки, касового обладнання, миючих засобів та господарського інвентарю, канцелярських товарів та рекламної продукції, що відноситься до внутрішньої (інтер'єрної) реклами - стенди, фрем-лайти, лайт-бокси, штендера та ін.;
- проведення моніторингу цін та якості необхідних матеріальних ресурсів;
- контроль за укладенням договорів з постачальником, погодження умов та строків поставок, вивчення можливості та раціональності встановлення прямих довгострокових зв'язків на постачання матеріальних ресурсів. Проведення переговорів з постачальниками та здійснення ділової переписки;
- контроль оплати рахунків та складання встановленої звітності про закриття дебіторської заборгованості, контроль за необхідністю поставок обладнання;
- спільно з юридичним департаментом Банку підготовка претензій до постачальників при порушенні ними договірних обов'язків, контроль розрахунків за цими претензіями, узгодження з постачальниками змін умов укладення договорів;
- планування та контроль за поставками обладнання, витратних матеріалів у регіональні підрозділи Банку. Створення необхідного резерву обладнання на основі визначених потреб підрозділів Банку;
- контроль за зміною цін та обґрунтованість закупок;
- виконання вимог нормативних актів про охорону праці, додержання зобов'язань щодо охорони праці, що передбачені колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку;
- прийняття участі в проведені планових та позапланових інвентаризацій в структурних підрозділах та регіональних відділеннях Банку.
спеціаліст відділу аутсорсингу
Лют 2008 - Чер 2009 (1 рік 5 міс)
Укрсоцбанк АКБ
Обов'язки:
• Здіснення контролю за аутсорсинговими фірмами та іншими підрядними організаціями;
• Підготовка матеріалів для укладення договорів, угод, контрактів на матеріально-технічне забезпечення;
• Здійснення обліку та забезпечення збереження основних засобів та інших матеріальних цінностей
• Ведення обліку та здійснення списання господарчих, представницьких та витратних матеріалів;
• Підготовка матеріалів щодо списання або реалізації основних засобів, нематеріальних активів та малоцінних необоротних активів загального призначення.
Образование
Высшее
2007
Университет экономики и права "КРОК"
экономика предприятия, специалист
Повышение квалификации, курсы
2006
Подготовка офицеров запаса
Национальная академия обороны Украины, Тыловое обеспечение
Ключевые навыки
Знание языков
Украинский — родной
Английский — базовые знания
Русский — свободно владею
Дополнительная информация
Обо мне
Уверенный пользователь пакетами MS Office, системами электронного документооборота "Дело", "Directum", опыт работы с Б-2 бухгалтерия, Lotus Notes, свободное владение компьютером в целом и интернетом.
Люблю слушать музыку и активный отдых, занимаюсь воспитанием ребенка.
Имею водительское удостоверение категории "B".
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер по закупкам в Києві"