Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Договірна система - (складання, облік, комплектування, зберігання, зв'язок з контрагентом, обмін необхідними документами для заключення, пролонгації договорів фінансової позики, куплі-продажу Товару, договір наміру, Валютні контракти та інша форма.)
Підготовка Протоколів, довіреності на купівлю, продаж, переоформлення, зняття/постановка на облік та інше.
Кадрові питання - накази по підприємству (оформлення наказів про відпустку, звільнення та прийняття на роботу, трудовий договір, конфеденційність, персональні дані), наказів по відрядження, наказів з основної діяльності підприємства, ведення їх обліку і зберігання – взаємодія з відділом бухгалтерії.
Життєдіяльність офісу.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з адміністративної діяльності. Спецiалiст з документообороту в Полтаві"