UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер з обслуговування преміум клієнтів в Києві
  5. Менеджер з обслуговування преміум клієнтів
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер з обслуговування преміум клієнтів

Заблоковано
20 000 грн.
 26 червня 2019  Місто: Київ
Вік:31 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал
Готова до відряджень

Досвід роботи

головний економіст
АТ Райффайзен банк аваль (Фінансово-банківська сфера обслуговування клієнтів), Київ
12.2018 − По теперішній час (5 років 9 місяців)

Ведення клієнської бази.Обслуговування клієнті,презентація та продаж банківських продуктів.

провідний економіст
АТ Райффайзен банк аваль (Банківська сфера), Київ
09.2018 − 12.2018 (2 місяці)

Ведення клієнтської бази. Обслуговування клієнті,презентація та продаж банківських продуктів.

старший касир
ПАТ КБ Приватбанк (Банківська сфера обслуговування), Київ
06.2017 − 07.2018 (1 рік )

Обслуговування клієнтів,презентація банківських продуктів

Спеціаліст з обслуговування клієнтів
ПАТ КБ Приватбанк (Банк), врадіївка
04.2016 − 06.2017 (1 рік 2 місяці)

Обслуговування клієнтів,презентація та продаж банківських продуктів,залучення нових клієнтів на обслуговування.Обробка бази діючих активних та неактивних продуктів.

старший касир
ТОВ Епіцентр К (ПРОДАЖА БУДІВНИЧИХ МАТЕРІАЛІВ), Одеса
05.2014 − 05.2015 (1 рік )

Була прийнята касиром в операційному залі через 6 місяців переведенна в касовий вузол на посаду старшим касиром,інкасація залу,загальна інкасація магазину

Освіта

Первомайський політехнічний коледж імені адмірала Макарова (Первомайськ (Миколаївська обл.))
Економіка підприємство
середньо-спеціальна, 09.2008 − 06.2011 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Взаємодія якості обслуговування клієнта

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Відсутність шкідливих звичок,самостійність,енергічність,ініциативність,відповідальність,комунікабельність,швидка здатність до навчання

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору