UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Ірпіні
  4. Резюме Менеджер з персоналу в
  5. Менеджер з персоналу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Менеджер з персоналу

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Ірпінь
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання трудового законодавства України. Ведення кадрового діловодства в повному об'ємі. Знання пошуку та підбору персоналу, адаптації, мотивації та навчання персоналу. грудень 2012 - лютий 2016 Інспектор з кадрів дирекції управління персоналом ПАТ "КИЇВЕНЕРГО". Ведення повного спектру кадрового діловодства: - Оформлення прийомів, переведень та звільнень працівників; - Ведення та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, підготовка довідок про трудову діяльність працівників; - Забезпечення зберігання сформованих особових справ працівників; - Організація процесу, обліку та оформлення відпусток працівникам; - Підготовка інформації для внутрішньої звітності компанії. квітень 2010 – грудень 2012 Діловод департаменту бухгалтерського обліку ПАТ "КИЇВЕНЕРГО". - Ведення бухгалтерської кореспонденції, документації і діловодства. жовтень 2009 – квітень 2010 Менеджер з маркетингу ТОВ «Медицина ВМ». - Ведення документації. грудень 2008 – серпень 2009 Інспектор відділу кадрів Шкірно-венерологічного диспансеру № 1 Дніпровського району. - Ведення кадрового діловодства та документації.Вересень 2003 - липень 2008 – Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст Спеціаліст з права, факультет "Право".Липень 2016 - вересень 2016 - курси з підвищення кваліфікації за програмою "Директор з персоналу", ПрАТ "ВНЗ "МАУП". Березень 2014 р. – пройшла навчання з курсу: Microsoft Power Point, Комп’ютерний навчальний центр «Бейсік».

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору