Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Вид діяльності:
1. Закупівля паливо-мастильних матеріалів:
1.1. Аналіз ринку продажі паливо-мастильних матеріалів, пошук постачальників ПММ.
1.2. Договірна робота:
- Підготовка договорів щодо закупівлі паливо-масильних матеріалів.
- Узгодження умов договорів із закупівлі паливо-мастильних матеріалів із постачальниками, ведення переговорів щодо умов постачання та відповідно до потреб підприємства та можливостей постачальника.
- Складання протоколів розбіжностей по договорам поставки ПММ відповідно до результатів переговорів.
1.3. Здійснення закупівлі паливо-мастильних матеріалів відповідно до потреб підприємства або по заздалегідь узгодженому бюджету.
1.4. Узгодження із постачальниками та контроль поставок ПММ на об’єкти підприємства.
2. Розподіл та нормування ПММ серед підрозділів підприємства.
2.1. Планування річного бюджету споживання палива відповідно до виду транспорту, специфіки та умов його експлуатації.
2.2. Нормування споживання ПММ по підрозділах підприємства та відповідний контроль за їх дотриманням.
2.3. Аналіз споживання ПММ, розробка та планування шляхів оптимізації споживання ПММ.
2.4 Контроль споживання ПММ:
-приймання та перевірка звітних документів щодо споживання ПММ на об'єктах підприємства.
- виявлення неточностей, помилок, та фактів необгрунтованих перевитрат ПММ на об'єктах підприємства.
- аналіз та розробка методів усунення фактів перевитрат ПММ відповідно до причин їх винекнення.
- проведення щоквартальної та річної перевірки звітних документів, їх аналіз для подальшої оптимізації витрати ПММ та недопущення фактів необгрунтованої перевитрати ПММ.
3. Робота в сфері обліку та аналізу стану парку автотранспорту на підприємстві.
3.1. Ведення обліку автотранспорту на підприємстві.
3.2. Аналіз стану автопарку (щодо віку, умов експлуатації та її інтенсивності) та складання пропозицій щодо його обновлення.
3.3. Складання інвестиційних програм оновлення автопарку підприємства.
4. Метрологічні роботи.
4.1.Організація проведення метрологічних робіт на АЗС підприємства.
4.2.Складання графіку проведення метрологічних робіт та організацію його виконання.
5.1 Закупівлі будівельних матеріалів (цегли, цементу, пиломатеріалів, залізобетонних виробів, сипучих матеріалів, металопрокату та інших буд. матеріалів):
- отримання заявок від підрозділів підприємства на закупівлю матеріалів та терміни їх доставки, та їх подальше опрацювання.
- пошук та замовлення відповідних буд. матеріалів у постачальників, узгодження терміну та графіків їх поставок.
- отримання рахунків на закупівлю буд. матеріалів, їх погодоження керівництвом, та подальша їх подача на оплату.
- логістичне забезпечення доставки буд. матеріалів на склади підприємства, як власним автотранспортом нак і стороннім від постачальника.
- контроль за вчасною доставкою буд. матеріалів на склади підприємства та контроль їх якості та кількості.
- організація доставки буд. матеріалів на об'єкти підприємства де проводяться будівельні чи ремонтні роботи.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з постачання, логіст в Івано-Франківську"