Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- робота з існуючою базою клієнтів;
- виконання планів продажів, поставлених задач по дистриб'юції та спеціальним цілям на місяць;
- організація ефективної роботи з клієнтами;
- мерчендайзинг, робота згідно корпоративних стандартів;
- розширення клієнтської бази;
- розширення асортименту в торгових точках;
- контроль дебіторської заборгованості згідно встановлених норм;
- контроль динаміки продажів і формування замовлень для торгових точок;
- представлення інтересів компанії на ввіреній території;
- регулярне відвідування торгових точок згідно затвердженого маршруту;
- формування звітності та аналітики.
- проведення навантажувально-розвантажувальних робіт на складі;
- переміщення, навантаження та розвантаження товарів, коробок, матеріалів вручну та з допомогою механізмів (рокл);
- підготовка вантажів до вивантаження-завантаження;
- перевірка цілісності вантажів;
- розміщення вантажів у відповідні зони;
- виконання вимог по техніці безпеки при проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт;
- підтримка чистоти та порядку на складі, побутових приміщеннях, прилеглій території.
- аналіз складського асортименту запчастин;
- робота з каталогами оригінальних запчастин, підбір аналогів;
- оперативний пошук запчастин у разі відсутності на складі;
- переговори з постачальниками;
- контроль цін, якості;
- виконання замовлень, кредиторської заборгованості, планування доставки запчастин;
- документообіг.
- ведення активного пошуку потенційних клієнтів і залучення до співпраці.
- ведення комерційних переговорів з клієнтами в інтересах Підприємства.
- проведення презентацій Підприємства, шляхом особистих зустрічей на території клієнта / свого Підприємства.
- заключення договорів співпраці.
- виконання плану зустрічей, телефонних дзвінків клієнтам.
- участь на Ранкових і Вечірніх планових зборах, надання звіту.
- ефективна робота із залученими і повернутими клієнтами, з подальшою передачею Клієнта Ведучому менеджеру.
- приймання замовленнь від клієнтів.
- приймання замовлень від клієнтів.
- оперативна реакція та обробка інформації, що надходить від Клієнтів.
- надання звіту за підсумками роботи у відповідності з регламентом роботи Відділу та Підприємства.
- проведення маркетингових досліджень за наданим сегментом ринку, по вивченню попиту на продукцію, за рівнем цін у Конкурентів.
- збір інформації про конкурентів.
- залучення Клієнтів із Бази Конкурентів.
- збір інформації, ведення обліку і робота над поверненням минулих Клієнтів.
- розробка комерційних пропозицій, адаптованих під Клієнта.
- консультації клієнтів стосовно об'єктів нерухомості;
- ведення переговорів з потенційними клієнтами стосовно куплі-продажу об'єктів нерухомості;
- підтримання взаємовідносин з напрацьованою клієнтською базою;
- проведення ділових зустрічей, презентацій об'єктів нерухомості;
- підписання договорів, повний інформаційний супровід клієнтів;
- продаж об'єктів нерухомості
- надійна охорона Банку, майна, окремих приміщень і цінностей;
- забезпечення контрольно-пропускного та внутрішньо-об'ектного режимів, правильність винесення / внесення матеріальних цінностей і майна;
- дотримання встановленого порядку в приміщеннях Банку, правил пожежної безпеки, та вжиття заходів до збереження життя і здоров'я персоналу і відвідувачів при виникненні пожежі, надзвичайної ситуації, нападі або затриманні заручника;
- забезпечувати цілодобовий візуальний контроль за зоною 24.
- надійна охорона магазину, майна, окремих приміщень і цінностей;
- забезпечення контрольно-пропускного та внутрішньо-об'ектного режимів, правильність винесення / вносив матеріальних цінностей і майна;
- дотримання встановленого порядку в приміщеннях, правил пожежної безпеки, та вжиття заходів до збереження життя і здоров'я персоналу і відвідувачів при виникненні пожежі, надзвичайної ситуації;
- здійснення чіткого відеоспостереження і власне нагляду на залі.
- забезпечення безперервної роботи цеху та рівномірний випуск продукції;
- раціональне завантаження потужностей, устаткування і виробничої площі;
- координація роботи бригад та дільниць;
- керування сладанням на основі виробничих програм і т. д.;
- визначення розмірів партій запуску, строків подавання і норм заділів у виробництві;
- контроль забезпеченості цеху та його підрозділів усім необхідним для виконання виробничої програми;
- організація безперервного руху незавершеного виробництва;
- своєчасне оформлення та відправка готової продукції;
- організація проведення інвентаризації незавершеного виробництва;
- регулювання процесу виробництва;
- керування працівниками бюро та диспетчерами цеху.
- оперативно-календарне планування, регулювання ходу виробництва;
- узгодження дій відповідно вимогам системи забезпезпечення якості ISO 9001;
- раціонально та ефективно організовувати працю;
- забезпечення дільниць матеріалами, деталями та комплектуючими в необхідні строки, а також не обхідним транспортом;
- забезпечення ритмічності випуску продукції;
- організація роботи виробничих комор;
- систематичний контроль за дотриманням графіка виробництва деталей та готової продукції;
- інвентаризація деталей незавершеного виробництва;
- знання основних вимог системи ISO 9001.
- виконання змінного завдання;
- вміння читати креслення;
- вміння складати програми для потрібної роботи верстата з ЧПК;
- дотримання умов технологічного процесу;
- настройка вестата та догляд за ним.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер з продажу в Хмельницькому"