UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Моенеджер по набору персонала, инспектор кадров в
  5. Моенеджер по набору персонала, инспектор кадров
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Моенеджер по набору персонала, инспектор кадров

Заблоковано
5 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Дніпро
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: впевнений користувач ПК (MS office, Internet), робота з документами (діловодство), помічник керівника, робота з вхідною, вихідною поштою, кадрове діловодство, набор та управління персоналом. Особисті якості: Пунктуальність, відповідальність, комунікабельність, наполегливість, лідерські якості, працездатність, орієнтована на результат, постійно в процесі вдосконалення. Володію українською та російською мовами, чітка дикція, приємна зовнішність. Сімейне положення: заміжня, маю дитину – син, 16 років. ТОВ «ЕКОНОМ СХІД» Начальник відділу роботи з кадрами Вересень 2016 – по теперішній час - Набір персоналу, проведення співбесід; - Контроль адаптації та строків проходжения випробувального терміну; - Оцінка персоналу, організація та проведення тренінгів для співробітників мережі магазинів. - Розробка мотивації; - Ведення табеля робочого часу; - Проведення інструктажу стажерам та співробітникам - Кадрове діловодство, накази на призначення, звільнення, переводи. Заповнення трудових договорів. - Запис та зберігання трудових книжок. Досягнення: Створення відділу та організація роботи. Впровадження тренінгової системи навчання в мережі. ТОВ «ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ» Помічник директора, адміністратор мережі аптек. Січень 2016 – серпень2016 Обов’язки: - ведення реєстрів вх./вих. кореспонденції, та різного роду журналів; - забезпечення офісу та мережі документообігом; - календар керівника; - робота з документами ( накази, розпорядження) реєстрація; - господарська діяльність; - підтримка роботи аптек, спілкування в інтернет мережі( скайп) із завідувачами; - контроль роботи аптек згідно зі стандартами та вимогами; - забезпечення офісу та аптек господарськими товарами; - допомога в пошуці нових співробітників, проведення співбесід; - коригування договорів. - взаємодія з поставщиками ( БаДМ, Медхауз, Фарм планета, Омега, Долфі, Оптіма та ін.) та їх документацією; - виписка довіреностей на отримання товару; - щомісячне надання фінансової звітності. - перерахування коштів на корпоративні телефони. - робота з кадрами (кадрове діловодство), а саме: накази на прийом, звільнення, відпустки, пошук персоналу (кадрове забезпечення), співбесіди, вводний інструктаж, кадровий резерв, особисті справи, зберігання трудових книжок згідно кодексу України, внесення змін в особисті справи та трудові книжки. ТОВ «ПВК КАРАЦУПА» Секретар генерального директора, офіс-менеджер. До 25 грудня 2015. Обов’язки: - календар робочого часу керівника; - виконання доручень керівника, пошук інформацій різного роду в інтернеті; - чай, кава, замовлення води; - прийом документів на підпис директору; - робота з наказами, розпорядженнями, постановами (підготовка та оформлення, ознайомлення співробітників, реєстрація та зберігання; - кореспонденція та ел. пошта (вх. вих.); - організація засідань, оперативки; - телефонування (міні АТС); - контроль виконання розпоряджень керівника другими підрозділами; - орієнтація та контроль роботи транспорту організації; - табель робочого часу співробітників; - особисті справи співробітників; - штатний розклад; -поновлення бази клієнтів в ел. вигляді. -забезпечення офісу хоз., канц.товарами. Дніпропетровський регіональний інститут державного управління національної академії державного управління при Президентові України (ДРІДУ НАДУ) серпень 2012 – жовтень 2015 - помічник кер• серпень 1993 – червень 1998 Дніпродзержинський державний технічний університет, спеціальність «металургія чорних металів», здобула кваліфікацію інженер-металург – І вища освіта • січень 2007 –лютий 2007 Дніпропетровська державна фінансова академія, курси підвищення кваліфікації за напрямком «Основи бізнес планування у підприємницькій діяльності». • червень 2010 – курси підвищення кваліфікації «Актуальні проблеми державного управління та місцевого самоуправління». • серпень 2010 – лютий 2012 – одержала другу вищу освіту «Дніпропетровський регіональний інститут державного управління. Національної академії державного управління при Президентові України.» за спеціальністю «Державного управління», здобула кваліфікацію магістра державного управління – ІІ вища освіта. • травень 2014 – курси підвищення кваліфікації «Лідерство та управлінська еліта».

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору