UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Луцьку
  4. Резюме Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу в
  5. Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу

Заблоковано
3 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Луцьк
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Кваліфікований користувач: Microsoft Office, 1С Кадри, Outlook Робота з Internet Особисті досягнення: на останньому підприємстві брала участь у розробці системи оплати праці на підприємстві; особисто впорядкувала архівні документи підприємства, а також розробила зведену номенклатуру справ з подальшою реєстрацією в державному архіві; брала безпосередню участь в атестації робочих місць за умовами праці. Особисті якості: відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, маю довгостроковий досвід управління персоналом на великому підприємстві; постійно здійснюю моніторинг змін до законодавства; сильний та досвідчений менеджер з кадрової роботи; глибоке знання КЗпП, кадрового діловодства, підтверджене щорічними перевірками міжнародної аудиторської компанії; успішне проходження перевірки кадрової документації Державною інспекцією праці у 2013 році; наявність лідерських та управлінських навичок. Досвід роботи 10/2014 по даний час - Ківерцівський медичний коледж, помічник директора з кадрової роботи 2010-04.2014 ТОВ «СБЕ Україна Рівне», підприємство зі 100% іноземними інвестиціями (сільське господарство (вирощування зернових)) Начальник адміністративного відділу ● Розроблення, облік посадових інструкцій; ● Розроблення Положення про відділ; ● Розроблення Правил внутрішнього трудового розпорядку; ● Розроблення Колективного договору; ● Розроблення Положення про захист персональних даних на підприємстві; ● Пошук і підбір персоналу; ● Проведення співбесід; ● Адаптація нових співробітників; ● Організація навчання працівників; ● Формування кадрового резерву; ● Прийняття, перевід, звільнення працівників згідно з КЗпП України; ● Складання структури, штатного розпису, внесення змін; ● Формування кадрового резерву; ● Видача довідок; ● Складання графіків відпусток; ● Оформлення та облік відпусток; ● Табелювання працівників; ● Ведення військового обліку; ● Оформлення пенсій, робота з Пенсійним фондом; ● Реєстрація та відправка пошти; ● Складання кадрової звітності; ● Робота з центром зайнятості; ● Складання кадрових наказів; ● Складання наказів з основної діяльності; ● Формування особових справ; ● Складання номенклатури справ; ● Здача документів в архів; ● Збереження, заповнення та видача трудових книжок; ● Контроль забезпечення підприємства побутовою хімією, канцелярією, справність оргтехніки. ● Контроль роботи підлеглих працівників. 1993-2009 ВАТ «Луцький автомобільний завод», старший інспектор управління персоналом. ● Розробка, облік посадових інструкцій; ● Розробка Положення про відділ; ● Розробка Правил внутрішнього трудового розпорядку; ● Атестація персоналу; ● Прийом, перевід, звільнення працівників; ● Складання структури, штатного розпису; ● Формування кадрового резерву; ● Видача довідок; ● Складання графіків відпусток; ● Оформлення відпусток; ● Оформлення пенсій, робота з Пенсійним фондом; ● Реєстрація та відправка пошти; ● Складання кадрової звітності: внутрішньої, статистичної, в Центр зайнятості та Фонд інвалідів; ● Написання наказів з основної діяльності; ● Формування особових справ; ● Складання номенклатури справ; ● Здача документів в архів; ● Збереження, заповнення та видача трудових книжок; 1990-1993 Обласний відділ Українського товариства глухих, секретар-перекладач. ● Супровід глухих за їх вимогою в різні інстанції: Пенсійний фонд, лікарня, суд; ● Допомога в оформленні документів, переклад телепередач.Луцький інститут розвитку людини "Україна", Документознавець, менеджер органів державної влади та управління2011 рік тренінгові навчання на теми: "Трудовий договір", "Правове регулювання відпусток" з отриманням сертифікату консалтингової компанії. 2011 рік (24.09.2011 – 22.10.2011). Навчання в Інституті післядипломної освіти Національної академії керівних кадрів м. Київ, з отриманням свідоцтва державного зразка. грудень 2011 року м. Київ, семінар-практикум "Захист персональних даних: що має зробити підприємство", який проводила начальник управління реєстрації баз персональних даних Державної служби України з питань захисту персональних даних. Лютий 2012 року м. Київ, семінар "Захист персональних даних: що має зробити підприємство у 2012 році" Жовтень 2012 року м. Київ, семінар "Закон "Про зайнятість № 5067 від 05.07.2012 р." Жовтень 2012 року м. Київ, семінар "Ведення архіву кадрових документів у компанії" Липень 2013 року м. Київ, семінар "Зміни в кадровому обліку та звітності"

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору