UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Сумах
  4. Резюме Офис-менеджер, менеджер по персоналу, личный помощник в
  5. Офис-менеджер, менеджер по персоналу, личный помощник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офис-менеджер, менеджер по персоналу, личный помощник

Заблоковано
2 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Суми
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express). 1996 р.- 1997 р. Оператор транспортного підприємства ДП «Укратранс-Суми». 1997 р.- 2001 р. Старший касир підприємства ДП «Укртранс-Суми». 2002 р.-2005 р. Завідувач канцелярією ТОВ «Суми ТЕКо». 2006 р.-2007 р Менеджер-логіст Приватного підприємства . 2007 р.-2008 р. Секретар-друкарка Сумської районної ради. 2008 р.-2009 р. Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності апарату Сумської районної ради. 2009 р. – 06.2012 Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату Сумської районної державної адміністрації. Функції: - Здійснення керівництва діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками та контроль їх роботи; - вирішення кадрових питань у відповідності до чинного законодавства; - організація підготовки проектів розпоряджень, доручень, рішень, проведення перевірок виконання актів законодавства, розпоряджень та рішень органу виконавчої влади, що входить до компетенції відділу; - забезпечення роботи з ведення діловодства ; - організація та проведення навчання сільських і селищних голів, секретарів сільських рад; - надання консультацій, висновки з питань діяльності органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування; - забезпечення організаційної підготовки засідань колегії, нарад при голові райдержадміністрації, семінарів, навчань, зустрічей з іноземними гостями; - ведення, облік, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовку графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, документів для відрядження працівників; 2013-2014-керівни к громадської приймальні народного депутата України. 2014-по теперішній час - головний спеціаліст відділу контролю апарату Сумської обласної державної адміністрації.1994-1996 р.р. Сумський обласний навчальний центр Мінстата України. Кваліфікація: бухгалтер. Форма навчання: денна. 1997 - 1999 р.р. Сумський кооперативний технікум. Кваліфікація: бухгалтер. Форма навчання: заочна. 2002-2007 р.р. Сумський державний педагогічний університет ім.А.С.Макаренка Кваліфікація: вчитель англійської мови та основ інформатики. Форма навчання: заочна.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору