Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Реєстрація та ведення обліку вхідної/вихідної документації.
Забезпечення офісу водою і канцтоварами.
Работа в 1С 7.7. Виставлення рахунків кліентам, формування видаткових накладних,
актів здачі-прийняття робіт, гарантійних талонів.
Робота в копіцентрі в КНТЕУ. Друк, ксерокс, сканування та виконання інших поліграфічних послуг на місці(друк дипломних, курсових, підготовка документів для приймальної комісії); фото на документи, ламінування. Продаж канцтоварів;Прийом та прорахунок замовлень, ведення звітності.
Прийом на відправку і видача вантажів і документів. Правильний прорахунок відправлень (за вагою, габаритами і зонам розташування доставки). Розрахунок з клієнтами: готівка, термінал, безготівковий (виставлення рахунку). Внесення накладних в корпоративну систему. Ведення звітності. Робота з внутрішньою документацією, відправлення сканів, рахунків, ксерокопії необхідної документації. Замовлення води, канцеляріі і обідів для співробітників.
Консультація відвідувачів з питань наявних послуг, акцій, бонусних програм. Продаж абонементів, розрахунок відвідувачів, прийом телефонних дзвінків. Відкриття та закриття клубу. Складання та корекція графіка проведення тренувань. Запис на заняття, формування груп, формування звітності.Контроль дотримання працівниками організації трудової дисципліни, техніки безпеки, чистоти і порядку в приміщенні.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер в Києві"