UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кропивницькому, Резюме в Миколаєві
  4. Резюме Офіс-менеджер, адміністратор, асистент, секретар в
  5. Офіс-менеджер, адміністратор, асистент, секретар
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офіс-менеджер, адміністратор, асистент, секретар

Заблоковано
7 000 грн.
 26 січня 2018  Місто: Кропивницький
 Готовий до переїзду в: Миколаїв
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал
 Є діти  Готовий до відряджень

Досвід роботи

секретар, офіс менеджер, асистент генерального директора
ТОВ «АРОРЕСУРС»
05.2016 − 03.2018 (1 рік 9 місяців)
- Організація та повний супровід ділових поїздок співробітників компанії по Україні та закордон (замовлення квитків,бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз, страховок тощо) - Участь у підготовці ділових переговорів, нарад, брифінгів - Ведення протоколу нарад - Організація роботи офісу (підписки, передплати, оплати квитанцій та рахунків тощо) - Документообіг: визначення важливості,підготовка,оформлення,розсилка, отримання,зберігання та систематизація - Розподілення документації по відділам - Координування потоків вхідної/вихідної інформації - Робота з вхідною і вихідною кореспонденцією (об’ємні розсилки, які перевищують 2 тис. шт.) - Взаємодія з структурними підрозділами - Вирішення організаційних питань - Забезпечення, звітність, систематизація, контроль мобільного зв’язку всього підприємства. - Забезпечення життєдіяльності офісу.
помічник керівника, помічник депутата, помічник бухгалтера, секретар
ТОВ «Альянс-Трейдинг»
03.2010 − 05.2016 (6 років 2 місяці)
- Планування робочого дня керівника - Координування зустрічей - Забезпечення документальної і інформаційної підтримки діяльності керівника - Допомога в плануванні робочого графіку керівника - Участь у підготовці ділових переговорів - Робота з кореспонденцією - Участь у передвиборчій підготовці та виборах. - Написання депутатських запитів та звернень. - Ведення первинної бухгалтерської документації - Робота з «Клієнт-банком» «1С» - Ведення табелів, розрахунок годин, нарахування з/п. - Діловодство - Документообіг - Забезпечення життєдіяльності офісу
офіс-менеджер
Громадська організація політичної партії
10.2009 − 03.2010 (5 місяців)
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків - Обробка та систематизація отриманої інформації, робота з таблицями. - Планування та підготовка прийому відвідувачів - Ділова переписка - Ведення протоколу нарад - Вирішення організаційних питань - Забезпечення офісу канцтоварами та інш. - Робота з кур’єрами - Прийом і відправка електронної пошти
продавець-консультант
Меблевий салон «Інтер Стиль
07.2008 − 01.2009 (6 місяців)
- Залучення та консультування покупців - Продаж товару - Забезпечення функціонального розташування товару - Ведення звітності - Участь у інвентаризації товару

Освіта

Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. В. Винниченка
Факультет філології та журналістики. Спеціальність: українська мова та література. Спеціалізація: Зарубіжна література.
повна вища, 09.2002 − 08.2009 (6 років 11 місяців)

Знання мов:

Українська мова - Професійний (експерт), Російська мова - Професійний (експерт), Англійська мова - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті та ділові якості: – Цілеспрямована, наполеглива в досягненні цілей; – чесна, порядна; – пунктуальна; – працелюбна; – уважна, дисциплінована; – комунікабельна; – спокійна, врівноважена, стресостійка; – швидко сприймаю та засвоюю нову інформацію. Мої захоплення: – Відвідую курси з вивчення англійської мови. – Спорт ( бодібілдинг (bodybuilding) – 3 р. на тиждень, йога ( yoga) – 2 р. на тиждень). – Захист навколишнього середовища. – Кімнатні та садові рослини. – Рукоділля (Handmade).

– Знання та досвід роботи в адміністративному керуванні

– Впевнено володію ПК (OC Windows, знання 1С: БУХГАЛТЕРІЯ 8.2, Offise Word, Offise Excel, мережа Internet та н..), знання оргтехніки, міні АТС, факс і т. д.;

– Навики грамотного ділового спілкування та ділового етикету

– Діловодство та документообіг.

– Швидкий набір та корегування тексту любої складності

– Вільне володіння українською і російською мовами, англійська – середній рівень.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримати високооплачувану посаду, де я б могла задіяти увесь свій потенціал для розвитку компанії та проявити всі свої можливості для просування кар’єрними сходами. Отримати новий досвід для підвищення кваліфікації а також здобути нові знання та навичк

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору