UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Офіс-менеджер, помічник керівника в Києві
  5. Офіс-менеджер, помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офіс-менеджер, помічник керівника

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комп'ютерні навички: Впевнений користувач Windows MS Office (Excel, Access, Word, PowerPoint, Outlook), Internet. Користувач 1С (7, 8.2). Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність, пунктуальність, комунікабельність, високі організаторські здібності, порядність. 2012 (травень) – 2014 (квітень) Провідний експерт технічного асистансу ТОВ 'Smile Servise' ( 'Smile Assistance' ) Обов'язки: - врегулювання страхових випадків. - організація експертизи (огляду) пошкоджень транспортних засобів, збір та підготовка необхідного пакету документів, організація виїзду аварійних комісарів на місце ДТП (страхового випадку). - заключення договорів з аварійними комісарами та службами технічної допомоги по регіонах. - організація технічної допомоги водіям транспортних засобів на дорозі. - контроль за розрахунками з контрагентами. - підготовка та навчання операторів групи технічного асистансу. - організація робочого процесі відділу (складання графіку роботи, контроль за якістю роботи операторів, складання скриптів для ведення переговорів - підготовка та ведення звітної документації. - робота з клієнтами (надання відповідей на запити клієнтів, організація необхідного, виїзд на місце ДТП, тощо). - виконання доручень керівництва. 2011 (серпень) – 2012 (травень) Оператор колл-центра ТОВ 'Smile Servise' ( 'Smile Assistance' ) Обов'язки: - робота з клієнтами компанії: прийом вхідних дзвінків, збір інформації. - організація допомоги відпочиваючим за кордоном. - Проект «Інформаційна лінія Honda»: • консультація клієнтів щодо продукції ТМ «Honda». • фіксування скарг і пропозицій щодо експлуатаціїї товару. • формування та відправлення запитів щодо наявності товару. • фіксація ДТП, консультування учасників ДТП. 2010 (червень) – 2011 (серпень) Затупник керівника групи/ проавідний спеціаліст ТОВ «Кредитекспрес Юкрейн Ел. Ел. Сі.» Обов'язки: - контроль якості роботи операторів. - контполь графіка відвідування операторів. - виконання доручень керівника. 2009 (березень) – 2010 (червень) Спеціаліст зі стягнення дебіторської заборгованості ТОВ «Кредитекспрес Юкрейн Ел. Ел. Сі.» Обов'язки: - ведення телефонних переговорів. - повернення дебіторської заборгованості. - ведення системної звітності. 2008 (серпень) – 2009 (березень) Офіс – менеджер ВКП «Укрпромінвест» Обов'язки: - ведення бази даних. - ведення документації (створення документів в 1С). - робота з касовим апаратом. - спілкування та робота з клієнтами. - прийом, реєстрація вхідної та витікаючої кореспонденції. - контроль дебіторської заборгованості. - аналіз, виконання заказів та результатів поставок. - ведення звітності. - виконання доручень керівництва.2012 – 2015 рр. Львівський державний університет після дипломної освіти Імені Івана Франка. Факультет економіки та підприємства. Диплом – спеціаліста. 2004 – 2008. Львівський Державний університет безпеки життєдіяльності. 2008 – диплом бакалавра з протипожежнoго захисту. Спеціалізація - пожежна безпека.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору