UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Оператор 1С, Офіс-менеджер в Києві
  5. Оператор 1С, Офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяОператор 1С, Офіс-менеджер

Заблоковано
11 000 грн.
 11 жовтня 2019  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Є діти 

Досвід роботи

помічник менеджера з продажів
ТОВ "Світ-Буд ЛТД" (Торгівля, Продажі), Київ
02.2019 − 08.2019 (6 місяців)

Прийом, обробка замовлень у програмі 1:С

офіс-менеджер, помічник бухгалтера
ТОВ НВП Регіон-сервіс" (Промислове виробництво), Біла Церква
05.2009 − 12.2018 (9 років 7 місяців)

Контроль роботи офісу; контоль за виконаням задач керівника; забезпечення життєдіяльності офісу; ведення ділової документації та кореспонтенції; розподіл дзвінків; зустріч відвідувачів; робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1:С (створення рахунків, накладних, внесення клієнтської бази, номенклатури, прихідної документації); планування та організація безперебійного постачання матеріалів; підготовка документації для розмитнення та замитнення; проведення платежів в on-line bank; контроль та документарне оформлення процесів, пов'язаних з відрядженнями; робота з кур'єрами, службами доставок.

офіс-менеджер, помічник бухгалтера
ТОВ НВП Регіон-сервіс" (Промислове виробницво), Біла Церква
03.2004 − 07.2008 (4 роки 4 місяці)

Контроль роботи офісу; контоль за виконаням задач керівника; забезпечення життєдіяльності офісу; ведення ділової документації та кореспонтенції; розподіл дзвінків; зустріч відвідувачів; робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1:С (створення рахунків, накладних, внесення клієнтської бази, номенклатури, прихідної документації); планування та організація безперебійного постачання матеріалів; підготовка документації для розмитнення та замитнення; проведення платежів в on-line bank; контроль та документарне оформлення процесів, пов'язаних з відрядженнями; робота з кур'єрами, службами доставок.

Освіта

БНАУ (Біла Церква)
Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва
повна вища, 03.2008 − 01.2013 (4 роки 10 місяців)
ТММП (Біла Церква)
Харчова технологія та інженерія "Виробництво м'ясних продуктів"
середньо-спеціальна, 08.1997 − 01.2001 (3 роки 5 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • комунікабельність, пунктуальність, обов'язковість, чіткість, організованість, швидко оволодіваю новими навичками та знаннями, високий рівень культури, грамотна усна та письмова мови, доброзичливіть, товарискість.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору