Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Оператор, економіст, менеджер, бек-офіс в Києві
    5. Оператор, економіст, менеджер, бек-офіс
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Знайти схожі резюме

    Оператор, економіст, менеджер, бек-офіс

    Заблоковано
      6 жовтня  Місто: Київ
    Вік:37 років
    Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
    Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал; Сільське господарство, агробізнес
     Перебуваю в шлюбі  Є діти 

    Досвід роботи

    Спеціаліст відділу економіки
    Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація (Державний сектор), Київ
    11.2019 − 01.2020 (2 місяці)
    • опрацювання інформації щодо освоєння капітальних вкладень та капітальних ремонтів на об'єктах згідно Програми економічного і соціального розвитку м.Києва;
    • підготовка проєктів розпоряджень (формування адресного переліку об'єктів), що належить до компетенції відділу;
    • підготовка та внесення пропозицій щодо змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва в частині капітальних вкладень та капітальних ремонтів;
    • допомога при формуванні матеріалів та пропозицій до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва в частині капітального будівництва та капітальних ремонтів на наступний рік для надання інформації до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА);
    • прийом вхідної, відправлення вихідної документації (система Аскод);
    • виконання інших завдань та доручень начальника відділу.
    Економіст сектору проведення платежів операційного управління по обслуговуванню клієнтів "бек-офіс"
    АТ«ЄВРОГАЗБАНК» м.Київ (Банки), Київ
    11.2012 − 10.2015 (2 роки 10 місяців)
    • прийом від клієнтів ОПЕРУ та відділень Банку платіжних документів, що отримані через систему «Клієнт-Банк», на перерахування коштів з їх поточних рахунків, контроль правильності їх заповнення і оформлення;
    • перевірка наявності супровідних документів, надання яких разом з розрахунковим документом передбачено чинним законодавством України, а саме: документи, які підтверджують сплату платником утриманих з заробітної плати/ доходу сум податку і зборів/страхових внесків у разі перерахування заробітної плати/доходу на картковий рахунок або поточний рахунок;
    • формування, зведення, перевірка, збереження та підготовка для вивезення до архіву документів дня Банку відповідно до існуючих внутрішніх нормативних документів Банку.
    Старший економіст відділу операційного обслуговування в операційному управлінні "бек-офіс"
    Філія «Центральне »РУ АТ Банк «Фінанси та Кредит» м.Київ (Банки), Київ
    07.2011 − 07.2012 (1 рік )
    • розробка рахунку 3720* «Кредитові суми до вияснення» : відправка запитів по невиясненим сумам,зачислення належних сум на рахунки клієнтів у випадку уточнення реквізитів або повернення коштів ,якщо уточнення відсутні;
    • підготовка і контроль документів до відправки по СЕП, клієнтів працюючих по системі « Клієнт-Банк » в системі SR-Bank :
    • правильність заповнення всіх необхідних реквізитів, перевірка податків, контроль терміну дії документа;
    • перевірка залишку коштів, необхідного для проведення операцій;
    • проведення платежів з датою валютування;
    • робота з платіжними вимогами;
    • підготовка, перевірка статпараметрів і формування файлу статистичної звітності # 73 (форма 527);
    • виконання розпоряджень і доручень керівництва та супроводжуючих відділів
    • консультація відділень по поточним питанням;
    • дотримання нормативно-правових документів Національного Банку України;
    Операціоніст з обслуговування юридичних осіб
    Відділення групи А Філії «Центральне »РУ АТ Банк «Фінанси та Кредит» м.Київ (Банки), Київ
    02.2010 − 06.2011 (1 рік 4 місяці)
    • розрахунково-касове обслуговування поточних рахунків у національній валюті юридичних осіб в системі SR-Bank;
    • підготовка довідок, виписок по рахунку на основі запитів, листів клієнтів Банку;
    • приймання заявок клієнтів на купівлю - продаж валюти на МВРУ та їх передача у філію;
    • оформлення платіжних доручень ,грошових чеків, заяв на переказ готівки;
    • зведення документів операційного дня;
    • консультація клієнтів щодо операцій по рахунку протягом періоду, правильності заповнення реквізитів документів, перевірка достовірності цих реквізитів;
    • виконання розпоряджень і доручень керівництва.
    Бухгалтер-касир
    Безбалансове відділення АКБ,,Правекс-Банк,, м.Сарни,Рівненська обл. (Банки), Сарни
    11.2007 − 07.2009 (1 рік 7 місяців)
    • відкриття операційного дня в сиcтемах;
    • проведення РКО з фізичними та юридичними особами (чекові книжки, платіжні доручення, грошові чеки, заяви на переказ готівки і інше);
    • погашення кредитів фіз.осіб в системі Oracle;
    • проведення депозитних операцій фіз.осіб в системі БАРС ;
    • здійснення переказу та виплати коштів без відкриття поточного рахунку, в т.ч. з використанням спеціалізованих систем банківських переказів;
    • оформлення документів на видачу платіжних карток;
    • зарахування пенсій, соціальних виплат;
    • контроль за касовими проводками відділення;
    • формування документами відділення ( правильне заповнення всіх реквізитів документа, наявність підписів, печаток, правильна послідовність документів ) ;
    • замінa касира-операціоніста у випадку його відсутності;
    • звірка каси;
    • консультація клієнтів зацікавлених в банківських продуктах.

    Освіта

    Національний університет водного господарства та природокористування Інститут Післядипломної Освіти (Рівне)
    Облік та аудит, бухгалтер
    повна вища, 10.2007 − 06.2009 (1 рік 8 місяців)
    Національний університет водного господарства та природокористування (Рівне)
    Екологія навколишнього середовища, еколог з відзнакою
    повна вища, 09.2002 − 06.2007 (4 роки 9 місяців)

    Додаткова освіта

     Наявність сертифікату про проходження тренінгу ТОВ Червоного Хреста України з першої допомоги, 2022
     Наявність сертифікату про вакцинацію двома дозами, 2021
     Наявність посвідчення з вільного володіння українською мово, 2019р.ю,

    Знання мов:

    Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Вище середнього, Англійська - Початковий
    Додатково: іноземна мова зі словником

    Додаткова інформація

    Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельна, відповідальна , уважна, пунктуальна, порядна. Люблю відпочивати на природі, спокійну музику, шкідливих звичок немає. Маю доньку 2013 р.н. Проживаю в м.Києві, р-н м.Лук"янівська.
    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримати посаду в компанії із подальшим кар’єрним ростом та можливістю самовираження через досягнення спільної із підприємством мети.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Шукаєте персонал?

    Часто шукають

    ↑ Вгору