Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
На підприємстві займав посаду коменданта. В мої обов’язки входило забезпечення безперебійного функціонування інфраструктури будівель і споруд, які знаходились на балансі підприємства, проведення технічного огляду обладнання, приборів та мереж в будинках та прибудинкових територій, керівництво персоналом по прибиранню, зняття показників з лічильників та контроль за їх цілісністю, робота з орендаторами по вирішенню питань з забезпечення безперебійної роботи їх закладів, невеликі ремонтні роботи по заміні сантехнічного та освітлювального обладнання. Під час роботи в підприємстві я розвивав свої навички по роботі з комп’ютерною технікою, електроприладами, лічильниками води і тепла. Також маю великий досвід у налагодженню стосунків з людьми у вирішенні складних робочих питань.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Оператор ПК (Удаленно) в Києві"