Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
Ведення установчих документів та загального документообігу компанії; контроль термінів виконання документів; ведення реєстру договорів компанії та робота з актами; ведення ЦПХ договорів; організація роботи по обліку та зберіганню документів; складання графіку відпусток; складання та внесення змін до штатного розпису; формування і ведення особових справ працівників; облік заповнення та зберігання трудових книжок; підготовка наказів по кадрах (прийняття, звільнення, відпустки) та по основній діяльності підприємства; розробка та введення посадових інструкцій працівників; формування списків, статистики, звітів за вимогою; відправка документів поштою; забезпечення офісу канцтоварами; пошук і аналіз необхідної інформації.
Робота в CRM системі (написаної під специфіку фірми).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник бухгалтера в Києві"