UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Помічник директора, офіс-менеджер,секретар,администратор в
  5. Помічник директора, офіс-менеджер,секретар,администратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помічник директора, офіс-менеджер,секретар,администратор

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Івано-Франківськ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвід роботи з комп’ютером : Windows, Excel,Power Point, Internet ,Acrobat, FineReader Знання офісної техніки: Факс, ксерокс, сканер, принтер, біндер Мова: Українська – рідна мова Російська – вільно Англійська – вище середнього Німецька – базовий рівень Інститут економічних досліджень та політичних консультацій М.Київ Лютий 2007 по жовтень 2008 – Секретар Жовтень 2008 по жовтень 2013- Помічник директора/офіс-менеджер Функції та обов’язки: •Приймання та переадресація телефонних дзвінків (знання міні АТС) •Реєстрація вхідної та вихідної документації,видання довідок та довіреностей •Планування робочого графіка керівника (підготовка та організація ділових зустрічей, приймання відвідувачів та підготовка аналітичного матеріалу для них, збір та оформлення документів у посольство, ділова переписка) •Контроль за оформленням документації на підпис керівнику •Виконання доручень керівника, заступника директора та директора з наукової роботи •Організація круглих столів (пошук залу, синхронний переклад,фуршет,підготовка запрошень, відсилання та підтвердження осіб, підготовка, друк та зшиття аналітичного матеріалу) •Листування з іноземними партнерами ,організація приїзду та ділових зустрічей,ведення каси, звітність. •Організація поїздок та відряджень (замовлення білетів, бронювання готелів, трансфер) •Ведення кадрового діловодства (формування и ведення особистих справ працівників,ведення графіку відпусток, приймання заяв,оформлення наказів) •Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцтоварів, чай/кава,ведення каси) Стоматологічна клініка Станіславівська лічниця М.Івано-Франківськ Адміністратор квітень 2005 по листопад 2006 Функції та обов’язки: •Реєстрація вхідної та вихідної документації •Ведення робочого графіку лікарів •Приймання телефонних дзвінків •Внесення пацієнтів до медичної програми «Дент» (знання комп’ютера,факс, сканер, принтер) •Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, чай/кава, медичних препаратів) •Продаж медичного обладнання в магазині.Івано-Франківський національний технічний університет «Нафти і газу» Вересень 1999 по червень 2004 Спеціальність: Документознаво та інформаційна діяльність

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору