Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • здатність находити нестандартні та приймати зважені рішення;
• зберігаю витримку в складних ситуаціях;
• розвинене перспективне і гнучке мислення;
• сумлінна, обов'язкова маю стійкі моральні принципи;
• здібності до ведення переговорів, уміння переконувати інших та самостійного прийняття рішень
• Знання Української та Російської мови;
• Комп’ютерні навички : впевнений користувач ПК.
Знання програм: офісний пакет WINDOWS( Word ,Exel), 1С: V 7.7; E- mail, Internet Explorer, робота з оргтехнікою (сканер, ксерокс, принтер)
Загальний стаж роботи 11 років
Юрисконсульт травень 2003 – липень 2007 ПП «Бізнес-Безпека»
Обов’язки:
• Оформлення, реєстрація угод із замовниками;
• Проведення переговорів з замовниками;
• Кадрове діловодство підприємства;
• контроль сплати щомісячних платежів (податки);
• контроль обігу коштів на рахунку підприємства;
• адміністративна робота;
• звітність по особовому складу , формування архіву особових справ штату;
Менеджер з персоналу липень 2007 – січень 2011 ЗАТ «СКІЛУР»
Обов’язки:
• підбір працівників на вакантні посади, проведення співбесід;
• контроль за проходженням випробувального періоду потенційного працівника;
• контроль та ведення графіку роботи працівників підприємства;
• кадрове діловодство;
• подання звітності керівництву про виконувану роботу працівниками;
• Адміністративна робота;
Обліковець лютий 2011 – травень 2011 ТОВ «ВестАлко»
Обов’язки:
• Облік та ведення документообігу підприємства;
• Контроль та участь у проведенні ревізій та зняття залишків матеріальних цінностей підприємства.
• Контроль за дебіторською заборгованістю.
• Щоденна перевірка видаткових накладних.
• Облік прихідних накладних.
• Звітність керівництву про виконану роботу;
• Адміністративна робота.
Останнє місце роботи
Помічник адвоката березень 2012 – січень 2014 Адвокат Клименко О.І.
Обов’язки:
• підготовка, аналіз, написання процесуальних документів, у тому числі документів, пов'язаних з судовими процесами: позовів, заперечень, скарг, клопотань, заяв, пояснень; корпоративних документів: протоколів, статутів, заяв, реєстраційних документів.
• Підготовка договорів у всіх напрямках; Правове регулювання і обчислення заборгованості та штрафних санкцій за договором.
• Участь у захисті й представництві прав та інтересів клієнтів, підприємств і фіз. осіб при досудовому, судовому та виконавче провадження;
• Вивчення, аналіз і оцінка справ клієнтів. Вирішення проблемних питань практичного характеру при вирішенні нестандартних правових ситуацій. Ознайомлення з усіма необхідними юридичними документами матеріального і процесуального характеру;
• Участь у цивільних, господарських судах.
• Ведення документації;
• Реєстрація договорів;
• Реєстрація вхідної та вихідної документації:
• Адміністративна робота;НПУ ім. В.Стефаника ( Украина, Івано-Франківськ )Правознавство вересень 2004 - червень 2008