UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Помічника керівника або адвоката (юриста) в
  5. Помічника керівника або адвоката (юриста)
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помічника керівника або адвоката (юриста)

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Івано-Франківськ
Вік:41 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • здатність находити нестандартні та приймати зважені рішення; • зберігаю витримку в складних ситуаціях; • розвинене перспективне і гнучке мислення; • сумлінна, обов'язкова маю стійкі моральні принципи; • здібності до ведення переговорів, уміння переконувати інших та самостійного прийняття рішень • Знання Української та Російської мови; • Комп’ютерні навички : впевнений користувач ПК. Знання програм: офісний пакет WINDOWS( Word ,Exel), 1С: V 7.7; E- mail, Internet Explorer, робота з оргтехнікою (сканер, ксерокс, принтер) Загальний стаж роботи 11 років Юрисконсульт травень 2003 – липень 2007 ПП «Бізнес-Безпека» Обов’язки: • Оформлення, реєстрація угод із замовниками; • Проведення переговорів з замовниками; • Кадрове діловодство підприємства; • контроль сплати щомісячних платежів (податки); • контроль обігу коштів на рахунку підприємства; • адміністративна робота; • звітність по особовому складу , формування архіву особових справ штату; Менеджер з персоналу липень 2007 – січень 2011 ЗАТ «СКІЛУР» Обов’язки: • підбір працівників на вакантні посади, проведення співбесід; • контроль за проходженням випробувального періоду потенційного працівника; • контроль та ведення графіку роботи працівників підприємства; • кадрове діловодство; • подання звітності керівництву про виконувану роботу працівниками; • Адміністративна робота; Обліковець лютий 2011 – травень 2011 ТОВ «ВестАлко» Обов’язки: • Облік та ведення документообігу підприємства; • Контроль та участь у проведенні ревізій та зняття залишків матеріальних цінностей підприємства. • Контроль за дебіторською заборгованістю. • Щоденна перевірка видаткових накладних. • Облік прихідних накладних. • Звітність керівництву про виконану роботу; • Адміністративна робота. Останнє місце роботи Помічник адвоката березень 2012 – січень 2014 Адвокат Клименко О.І. Обов’язки: • підготовка, аналіз, написання процесуальних документів, у тому числі документів, пов'язаних з судовими процесами: позовів, заперечень, скарг, клопотань, заяв, пояснень; корпоративних документів: протоколів, статутів, заяв, реєстраційних документів. • Підготовка договорів у всіх напрямках; Правове регулювання і обчислення заборгованості та штрафних санкцій за договором. • Участь у захисті й представництві прав та інтересів клієнтів, підприємств і фіз. осіб при досудовому, судовому та виконавче провадження; • Вивчення, аналіз і оцінка справ клієнтів. Вирішення проблемних питань практичного характеру при вирішенні нестандартних правових ситуацій. Ознайомлення з усіма необхідними юридичними документами матеріального і процесуального характеру; • Участь у цивільних, господарських судах. • Ведення документації; • Реєстрація договорів; • Реєстрація вхідної та вихідної документації: • Адміністративна робота;НПУ ім. В.Стефаника ( Украина, Івано-Франківськ )Правознавство вересень 2004 - червень 2008

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору