UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Руководитель , администратор в
  5. Руководитель , администратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Руководитель , администратор

Заблоковано
5 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Ресторанний бізнес, кулінарія

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ПРОФЕСІЙНІ нАВИЧКИ: Обов’язки – перевірка попереднього підготування залу ресторану до роботи, контроль заявок продукції бару, іноді і кухні. Видача госп.матеріалів і їх замовлення. Переобліки посуду, форми, госп.товарів, в деяких випадках барної продукції. Ведення первинної кадрової документації. Підбір персоналу, проведення співбесіди. Складання плану робіт Господарської діяльності підприємства за підрозділами: • Складання графіків поточних прибирань, планування генерального прибирання. Контроль над виконанням. • Контроль закупівлі та витрати канцелярських і госп.товарів. • Фарфор, скло, столові прилади. Складання заявки з урахуванням зимового, літнього сезонів. • Інвентар залу, тераси. Складання заявки з урахуванням зимового, літнього сезонів. • Форма персоналу. Замовлення форми згідно зі штатним розкладом з урахуванням сезонності. • Текстиль (складання заявки) • Контроль заявки харчування штату (контролювати відповідність кількість заявок шеф-кухарю з кількістю працюючого персоналу і списання в бухгалтерії) Контроль роботи офіціантів: • Проведення п'ятихвилинок. • Розробка тем і графіків тренінгів для сервісного відділу • Контроль проведення тренінгів, п'ятихвилинок. Аналіз скасування страв. Забезпечення сприятливого мікроклімату в ресторані . Вирішення конфліктних ситуацій з гостями закладу. Контроль середнього чека офіціантів. Перевірити попередню підготовку залу ресторану до роботи. Контролювати своєчасний вихід офіціантів на роботу. Перевіряти зовнішній вигляд офіціантів, барменів. Розподілити офіціантів по позиціях і закріпити за ними додаткові обов`язки. Вести табель обліку робочого часу, відомість штрафів і премій і т.д. Проведення і організація вечорів, свят. Робота з персоналом кількістю 100 і більше чоловік. Досвід роботи: червень 2001 р. – липень 2002 р. – ресторан « От ВИНТА » , посада – офіціант, м. Одеса. Липень 2002 р. – квітень 2003 р. - кофейня «КОФЕ-ТАЙМ», посада адміністратор, м. Одеса. 2004 - 2006 рр., клуб «Ямайка» , посада – офіціант, м. Одеса. 2006 - 2007 рр., ресторан «МИХАЙЛОВСКОЕ», посада – офіціант, м. Харків. 2007 – 2008 рр., кафе «Рио» , посада – офіціант, м. Харків. Останнє місце роботи – ТзОВ «ЗахідПаб» , ресторан-пивоварня «Старгород», посада – адміністратор, липень 2008 р. – жовтень 2013 р., м. Харків і м. Львів. Додаткові відомості: Відповідальний, стресостійкий, комунікабельний. Готовий навчатись всьому новому. Велике бажання працювати саме у Вас. У разі потреби можу надати рекомендації.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору