Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Впевнений користувач ПК, OpenOffice, МS Office (word, excel, access, power point, outlook), Jacada, 1C (версії 7.7, 8.2), photoshop, internet, e-mail.
Знання мов:
Українська - рідна;
Російська - вільне володіння;
Англійська - базовий рівень;
01.12.2012 – по даний час ТзОВ «Золотий Екватор» (ТМ “WOG”), посада: менеджер зі збуту, фахівець по програмі лояльності «Прайд».
Обов’язки:
Залучення нових клієнтів та забезпечення співпраці з існуючими;
Виписка рахунків, розхідних і податкових накладних, формування періодичних звітів;
Контроль дебіторської заборгованості.
05.05.2012- 30.11.2012 ТзОВ «Золотий Екватор» ((ТМ “WOG”), посада: секретар, фахівець по програмі лояльності «Прайд».
Обов’язки:
Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
Прийом-відправка-реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції;
Реєстрація, зберігання та архівування документації;
Реєстрація відряджень, створення наказів та посвідчень про відрядження засобами 1С(версія 8.2);
Забезпечення офісу та 15-ти АЗС канцелярськими товарами та побутовою хімією;
Контроль залишків та замовлення стартових комплектів програми лояльності «Прайд», розподіл їх між АЗС;
Контроль за дотриманням Стандартів обслуговування клієнтів програми лояльності «Прайд» працівниками АЗС, проведення інструктажів;
Облік стартових комплектів «Прайд» та анкет клієнтів в 1С (версія 8.2).
27.10.2011- 16.03.2012 ТзОВ «Фудз Трейд», посада: оператор 1С.
Обов’язки:
Прийом заявок від торгових агентів в телефонному режимі;
Формування та друк видаткових та податкових накладних засобами 1С(версія 7.7);
Формування та друк дебіторської заборгованості та прайс-листів.
10.11.2008 – 30.07.2011 ТОВ «Практікер Україна», гіпермаркет № 703 м.Львів, посада: спеціаліст з інформаційного обслуговування відділу касових операцій.
Обов’язки:
Надання інформації по асортименту товарів гіпермаркету, акціях, програмі лояльності для постійних клієнтів;
Прийом та відправка пошти;
Прийом дзвінків, розподіл їх по відділах гіпермаркету;
Заповнення гарантійних талонів, прийом товарів на гарантійне обслуговування, їх облік;
Оформлення клієнтських карток, внесення інформації в базу даних;
Каса повернення, оформлення документів на повернення товару;
Оформлення доставки, комплектація і розподіл доставок за часом і напрямами, ведення реєстру доставок, формування звітів;
Безготівкові розрахунки (виписка рахунків, податкових і розхідних накладних).
14.05.2008 - 08.11.2008 ДП «Аделіна Оптісс» (Adelina Call Center), посада: оператор.
Обов’язки:
надання інформаційної довідки абонентам мобільного оператора МТС;
проведення маркетингових опитувань на різну тематику.01.09.2006 – 30.06.2011 Львівська комерційна академія, факультет менеджменту; освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр з економічної кібернетики;