UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницькому
  4. Резюме Секретарь-референт в
  5. Секретарь-референт
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Секретарь-референт

Заблоковано
2 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Хмельницький
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвід управління документопотоками установи; • Ведення кадрової та управлінської документації; • Навики керування інформаційними потоками установи; • Базові навики інформаційної аналітики; • Комунікабельність, стресостійкість, бажання навчатись та вдосконалюватись; • Досвід у сфері забезпечення роботи офісу (контроль за наявністю усіх необхідних речей для роботи та їх замовлення) • Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи. • Відповідно до резолюцій керівників підприємства передча документів на виконання, оформлення реєстраційних карток. • Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів. • Відправлення відповідної документації адресатам. • Ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація та зберігання документів. • Створення та забезпечення зберігання службової документації. • Виконання окремих службовіих доручення свого безпосереднього керівника. • Забезпечення діяльності офісу (замовлення канцелярії та інше.)Київський національний університет культури і мистецтв (м. Київ) Рік закінчення 2015 Документознавець. Менеджер органів державної влади. факультет документознавства та інформаційної діяльності спеціаліст Військовий інститут Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка (м. Київ) Рік закінчення 2014 військова психологія бакалаврАнглійська - середній Російська - вільно Можу проходити співбесіду на цій мові Українська - рідна Можу проходити співбесіду на цій мові

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору