Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - прийняття на роботу, звільнення працівників з роботи, кадрові переміщення працівників;
- оформлення письмових трудових договорів (контрактів);
- оформлення відпусток всіх видів;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення та подання у відповідні органи кадрової звітності; звітності про зайнятість і працевлаштування інвалідів;
- оформлення штатного розкладу та внесення змін до штатного розкладу;
- підготовка табеля обліку робочого часу;
- формування та ведення особових справ працівників;
- ведення, облік та зберігання трудових книжок;
- оформлення та видача довідок з місця роботи працівникам;
- досвід роботи зі скороченням чисельності працівників (оформлення та подача відповідної звітності) та з ліквідацією товариства;
- розроблення посадових інструкцій, положень про відділи, правил внутрішнього трудового розпорядку, порядку про прийняття на роботу, звільнення з роботи, про кадрові переміщення, про надання відпусток;
- надання консультацій працівникам компанії з питань трудового законодавства;
- контроль за веденням кадрового документообороту спеціалістами з кадрового обліку на місцях (філіали, юридичні особи, що входять до складу центрального офісу) та надання консультацій з питань трудового законодавства);
- досвід взаємодії з центром зайнятості, фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, фондом соціального захисту інвалідів;
- досвід замовлення та отримання путівок для працівників та новорічних подарунків для дітей працівників за рахунок фонду соціального страхування;
- знання трудового законодавства України (КЗпП України, інших законних та підзаконних актів з питань трудового законодавства);
- досвід супроводження та ведення кадрового документообороту в повному обсязі шести окремих юридичних осіб, досвід супроводження та ведення кадрового документообороту в повному обсязі підприємств зі штатом більш як 500 осіб, досвід роботи з філіальною системою підприємства;
- досвід організації та проведення корпоративного кадрового семінару для спеціалістів з кадрового обліку корпорації;
- ведення баз даних та складання внутрішньої звітності на підприємстві на вимогу керівника;
- участь у розробці та проведенні корпоративних заходів.
з лютого по вересень 2013 р. – ТОВ «Світ Інструменту Україна»
посада – інспектор з кадрів
функціональні обов’язки:
- прийняття на роботу, звільнення працівників з роботи, кадрові переміщення працівників;
- оформлення відпусток всіх видів;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення штатного розкладу та внесення змін до штатного розкладу;
- підготовка табеля обліку робочого часу;
- формування та ведення особових справ працівників;
- ведення, облік та зберігання трудових книжок.
з серпня 2010 р. по грудень 2012 р. – ТОВ “Карбон ПРМ” (м. Київ).
посада – начальник відділу по роботі з персоналом
функціональні обов’язки:
- прийняття на роботу, звільнення працівників з роботи, кадрові переміщення працівників;
- оформлення письмових трудових договорів (контрактів);
- оформлення відпусток всіх видів;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення та подання у відповідні органи кадрової звітності; звітності про зайнятість і працевлаштування інвалідів;
- оформлення штатного розкладу та внесення змін до штатного розкладу;
- підготовка табеля обліку робочого часу;
- формування та ведення особових справ працівників;
- ведення, облік та зберігання трудових книжок;
- оформлення та видача довідок з місця роботи працівникам;
- досвід роботи зі скороченням чисельності працівників (оформлення та подача відповідної звітності) та з ліквідацією товариства;
- розроблення посадових інструкцій, положень про відділи, правил внутрішнього трудового розпорядку, порядку про прийняття на роботу, звільнення з роботи, про кадрові переміщення, про надання відпусток;
- надання консультацій працівникам компанії з питань трудового законодавства;
- контроль за веденням кадрового документообороту спеціалістами з кадрового обліку на місцях (філіали, юридичні особи, що входять до складу центрального офісу) та надання консультацій з питань трудового законодавства);
- досвід взаємодії з центром зайнятості, фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, фондом соціального захисту інвалідів;
- досвід замовлення та отримання путівок для працівників та новорічних подарунків для дітей працівників за рахунок фонду соціального страхування;
- знання трудового законодавства України (КЗпП України, інших законних та підзаконних актів з питань трудового законодавства);
- досвід супроводження та ведення кадрового документообороту в повному обсязі шести окремих юридичних осіб, досвід супроводження та ведення кадрового документообороту в повному обсязі підприємств зі штатом більш як 500 осіб, досвід роботи з філіальною системою підприємства;
- досвід організації та проведення корпоративного кадрового семінару для спеціалістів з кадрового обліку корпорації;
- ведення баз даних та складання внутрішньої звітності на підприємстві на вимогу керівника;
- участь у розробці та проведенні корпоративних заходів.
2007-2010 р.р – ТОВ “Карбон” (м. Київ);
посада – менеджер з персоналу
2006-2007 р.р – ТОВ “Карбон” (м. Київ);
посада – інспектор з кад1997-2002 р.р. – Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України (м. Київ),
факультет – юридичний,
спеціальність – „Правознавство”,
кваліфікація – юрист;
1996-1997 р.р. – Професійно-технічне училище №14 (м. Київ),
кваліфікація - секретар-референтВолодіння мовами – українська, російська – вільно;
Володіння ПК – впевнений користувач, володіння програмою 1 С 7.7 Зарплата та кадри;
Особисті якості: бажання навчатись, наполегливість, цілеспрямованість, вміння працювати як індивідуально так і в колективі, вміння керувати колективом, вміння чітко поставити завдання і отримати бажаний результат.
Постійно вдосконалюю свої знання шляхом самоосвіти.
Участь у семінарах та тренінгах на теми: «Зміни в законодавстві. Обсяг змін. Правильне оформлення документів.»; «Гарячі питання кадровика»; «Особливості регулювання трудових правовідносин чинного законодавства і нового трудового кодексу» (проведені Департаментом професійного навчання Видавничого дому «Медіа-Про»); «Мотивація та розвиток персоналу»; «Як залучити та втримати цінних працівників».