Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вільне володіння українською, російською мовами, англійська – базовий рівень.
Впевнений користувач ПК , 1с.
MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access).
Інтернет (Opera, Outlook Express, Internet Explorer.
Особисті якості :
комунікабельність, оперативність, відповідальність, старанність, пошук рішень замість
загострення проблеми, перевага колективної та командної роботи, ефективний і раціональний розподіл повноважень,чітка послідовність власним обов"язкам,здібність до навчання та адаптпції до нових умов.
Вимоглива по відношенні до себе та інших.
Квітень 2011р. – Листопад 2013р. - ТзОВ “ТД Міжрегіональні ресурси”, керівник відділу OFFтрейд.
Обовязки:
• формування торгових команд , підбір та навчання персоналу
• ведення клієнтської бази та умов співпраці згідно каналів збуту
• робота з аналітичною представленістю по основних брендах торгових команд
• планування та контроль за виконанням поставлених задач і здача звіті
• ведення переговорів згідно співпраці з виробниками та імпортерами
• контроль дебіторської заборгованості
• відслідковування руху товару та поповненя товарних запасів на складі
• ведення 1с бухгалтерії .
Липень 2010р.- березень 2011р. – Філія “ГАЛ-Агро-Юг” ТОВ “Агро-Юг”, супервайзер.
Обовязки:
• підбір та навчання торгової команди
• організація і координація роботи команди
• укладання договорів та контроль над їх виконанням
• підтримка бази даних по клієнтах
• контроль дебіторської заборгованості
• робота по збільшенню продаж.
Листопад 2009 – липень 2010 р. – Компанія “Рейнфорд”, супервайзер.
Обов'язки:
• організація і координація роботи торгової команди
• ведення сторчеків
• планування та контроль за виконанням поставлених задач і здача звітів
• контроль дебіторської заборгованості
• збільшення об’ємів продаж та SKU в ТТ
• покриття території.
Січень 2009р. – жовтень 2009р. –ТзОВ “Тріада Нео” - – менеджер по роботі з VIP клієнтами
Обов'язки:
• проведення планованих періодичних зустрічей з клієнтами
• якісне обслуговування та розвиток існуючої клієнтської бази
• здійснення презентацій та надання консультацій клієнтам
• проведення звірки з клієнтами по залишках ,контроль дебіторської заборгованості
• документальне та інформаційне супроводження клієнта
• розвиток лояльності та зміцнення партнерських відносин із закріпленою клієнтською базою.
Липень 2007р. – січень 2009р. – ПП “Торгцентр”, торговий представник.
Обов'язки:
• відвідування торгових точок клієнтів
• збільшення SKU в т.т
• заключення договорів
• розширення бази клієнтів
• контроль дебіторської заборгованості
• ведення звітності.
Липень2006р. – червень 2007р. – ТзОВ “Інтермаркет”, касир торгового залу
Обов'язки:
• обслуговування покупців згідно із стандартами компанії
• ведення звітності
• ведення 1C бухгалтерії
• контроль товарних залишків в прикасовій зоні.2002 – 2006 р. Львівський державний техніко-економічний коледж, «Економіка і підприємництво», облік та аудит.
2006 – 2008 р. Київський національний університет архітектури та будівництва ім.Т.Г.Шевченка «Менеджмент організації», менеджер економіст.