UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заместитель директора по экономике в Києві
  5. Заместитель директора по экономике
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Заместитель директора по экономике

Заблоковано
35 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвід роботи в міжнародній організації – 7 років Досвід співробітництва з ПРО ООН Співробітництво більш ніж з 16 підприємствами України Співробітництво з спеціалістами світового рівня у сфері консалтингу та економічної діяльності підприємств ВКГ Розробка нормативно-правових актів у сфері ціноутворення Організація та проведення понад 30 навчальних семінарів (тренінгів) Ревізія та контроль фінансово - господарської діяльності, цільового та ефективного використання бюджетних коштів, збереження державного та комунального майна, стану та достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності підприємств. ВБО «Інститут місцевого розвитку» / PADCO/ USAID/ Консультант з питань фінансового управління та ціноутворення • Складання стратегічних, інвестиційних та поточних планів фінансової діяльності пілотних підприємств • Розробка та автоматизація розрахунків тарифів (формування виробничої програми та калькуляції собівартості послуг у тому числі) пілотним підприємствам. • Розробка нормативно-правових актів з ціноутворення • Розробка експертних висновків про економічну обґрунтованість розрахунків тарифів • Розробка та супроводження програмного прикладного продукту для підприємств як інструменту для моделювання операційної, фінансової та інвестиційної діяльності підприємств (бюджетування) • Надання допомоги підприємствам щодо оптимізації організаційної структури та підвищенні ефективності системи преміювання персоналу • Управлінський аудит підприємств • Організація та проведення семінарів тренінгів, участь у професійних дискусіях ДКП “Водоканал” Директор з питань планування, організації праці та управління. • Координація, керування діяльністю всіх підрозділів підприємства у розробці поточних і перспективних планів, заходів із удосконалення господарської діяльності • Організація праці і заробітної плати на підприємстві. Вдосконалення організаційної структури, розробка та впровадження ефективних систем преміювання та заохочення персоналу ДКП “Водоканал”. Проведення аналізу ефективності витрат на утримання персоналу підприємства • Спільно з Держбудом України та ін. розробка «Порядку формування тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення» від 27.06.2001 N139 • Співробітництво з Європейським банком реконструкції та розвитку, італійською консалтинговою компанією LOTTI & ASSOCIATI в реалізації «Проекту інвестицій ДКП «Водоканал»», в частині оптимізації економічної діяльності • Розробка «Методики ціноутворення на ДКП «Водоканал»» • Розробка формули розрахунку тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення ДКП «Водоканал» на підставі узагальненого досвіду європейських країн, за допомогою датської компанії COWI.Таврійська державна агротехнічна академія» Факультет: Економічний Спеціальність: «економіка та управління підприємством»Курс «Мистецтво викладання», Сертифікат виданий агентством США з міжнародного розвитку

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору