Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Формування щотижневих звітів.
- Приготування презентацій щодо динаміки показників компаній-клієнтів (динаміка продажів, втрачених продажів, надлишків, запасів та інш.).
- Створення та підтримка різноманітної планової звітності, пропозиції по розробці та вдосконаленні форм звітності.
- Планування продажу і аналіз купівельної активності.
- Аналізувати показники діяльності співробітників торгової точки і здійснювати координацію роботи на підставі результатів аналізу.
- Аналізувати відповідність купівельної активності графіку роботи торгових точок, вносити пропозиції по зміні графіка роботи.
- Проводити аналіз роботи кредитних і банківських організацій на торгових точках, вносити пропозиції по заміні кредитора.
- Контролювати наявність повного асортименту товару і витратних матеріалів відповідних категорії і статусу магазину, та в випадку не повного асортименту направляти запити у відповідний відділ.
- Виконувати переміщення товару між торговими точками для забезпечення асортименту товару відповідного категорії торгової точки
• - Проводити навчання стажерів.
• - Здійснювати управління підлеглими співробітниками ( продавцями непродовольчих товарів, стажерами).
• - Здійснювати адміністративне управління магазином
• - Здійснювати контроль за:
• Якістю і своєчасністю виконання підлеглими посадових обов'язків і правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства;
• Виконанням співробітниками нормативних і методичних документів, процедур, розпоряджень, умов акцій і мотиваційних програм що діють в компанії
• Виконанням співробітниками технік з продажу і dress-codе.
• Дотриманням касової дисципліни (заповнення КУРО, відповідність коштів)
• - Проведення інвентаризацій на торгових точках відповідно до процедури, що діє.
• - Контролювати строки дії дозвільних документів (торговельного патенту, дозвіл СЕС, пожежних та ін.), завчасно (не пізніше ніж за місяць до закінчення строку дії) попереджувати свого керівника про закінчення строку дії документів.
• Здійснювати збір і здачу звітів і необхідних документів в центральний офіс підприємства.
• - Створення та підтримка різноманітної планової звітності, пропозиції по розробці та вдосконаленні форм звітност
Володіння мовами: українська, російська - вільно, англійська – середній рівень.
Професійні знання та навички: 1С:Підприємство 8.1, 1С:Бухгалтерия 7.7, MS Office 1998-2007, в тому числі MS Word, Excel, Outlook, Internet та інші., досвід в переговорах, звітність, документообігу, робота з клієнтами.
Особисті якості: вміння планувати та організовувати роботу, відповідальність, креативність, комунікабельність.
07.2004 – 08.2008 ЧП Трухманова В.Г.( продавець непровольчіх товарів)
09.2008 - 08.2009 Магазин французкой женской одежды Sinequanone
09.2009 – 05.2010 ЧП Трухманова В.Г.( продавець непровольчіх товарів)
05.2010 - 05.2011 ООО 'Алло' експерт з продажу
05.2011 – 08.2011 ООО 'Алло' Переведена на посаду заступник керуючого магазину.
09.2011 -08.2012 ООО 'Алло' Переведена на посаду керуючий магазином2004-2008 Запорізький національний технічний університет, факультет «Економіка і підприємництво», кваліфікація бакалавр з фінансів.
2008-2009 Запорізький національний технічний університет, факультет "Облік і аудит", кваліфікація магістр з обліку та аудиту.2004-2008(літній період) Проходження виробничій практиці в економічному секторі та відділу бухгалтерського обліка Запорізького судоремонтному заводі.