UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заработок в интернете в Києві
  5. Заработок в интернете
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Заработок в интернете

Заблоковано
4 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:часткова зайнятість
Рубрики: Робота для студентів

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Формування щотижневих звітів. - Приготування презентацій щодо динаміки показників компаній-клієнтів (динаміка продажів, втрачених продажів, надлишків, запасів та інш.). - Створення та підтримка різноманітної планової звітності, пропозиції по розробці та вдосконаленні форм звітності. - Планування продажу і аналіз купівельної активності. - Аналізувати показники діяльності співробітників торгової точки і здійснювати координацію роботи на підставі результатів аналізу. - Аналізувати відповідність купівельної активності графіку роботи торгових точок, вносити пропозиції по зміні графіка роботи. - Проводити аналіз роботи кредитних і банківських організацій на торгових точках, вносити пропозиції по заміні кредитора. - Контролювати наявність повного асортименту товару і витратних матеріалів відповідних категорії і статусу магазину, та в випадку не повного асортименту направляти запити у відповідний відділ. - Виконувати переміщення товару між торговими точками для забезпечення асортименту товару відповідного категорії торгової точки • - Проводити навчання стажерів. • - Здійснювати управління підлеглими співробітниками ( продавцями непродовольчих товарів, стажерами). • - Здійснювати адміністративне управління магазином • - Здійснювати контроль за: • Якістю і своєчасністю виконання підлеглими посадових обов'язків і правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства; • Виконанням співробітниками нормативних і методичних документів, процедур, розпоряджень, умов акцій і мотиваційних програм що діють в компанії • Виконанням співробітниками технік з продажу і dress-codе. • Дотриманням касової дисципліни (заповнення КУРО, відповідність коштів) • - Проведення інвентаризацій на торгових точках відповідно до процедури, що діє. • - Контролювати строки дії дозвільних документів (торговельного патенту, дозвіл СЕС, пожежних та ін.), завчасно (не пізніше ніж за місяць до закінчення строку дії) попереджувати свого керівника про закінчення строку дії документів. • Здійснювати збір і здачу звітів і необхідних документів в центральний офіс підприємства. • - Створення та підтримка різноманітної планової звітності, пропозиції по розробці та вдосконаленні форм звітност Володіння мовами: українська, російська - вільно, англійська – середній рівень. Професійні знання та навички: 1С:Підприємство 8.1, 1С:Бухгалтерия 7.7, MS Office 1998-2007, в тому числі MS Word, Excel, Outlook, Internet та інші., досвід в переговорах, звітність, документообігу, робота з клієнтами. Особисті якості: вміння планувати та організовувати роботу, відповідальність, креативність, комунікабельність. 07.2004 – 08.2008 ЧП Трухманова В.Г.( продавець непровольчіх товарів) 09.2008 - 08.2009 Магазин французкой женской одежды Sinequanone 09.2009 – 05.2010 ЧП Трухманова В.Г.( продавець непровольчіх товарів) 05.2010 - 05.2011 ООО 'Алло' експерт з продажу 05.2011 – 08.2011 ООО 'Алло' Переведена на посаду заступник керуючого магазину. 09.2011 -08.2012 ООО 'Алло' Переведена на посаду керуючий магазином2004-2008 Запорізький національний технічний університет, факультет «Економіка і підприємництво», кваліфікація бакалавр з фінансів. 2008-2009 Запорізький національний технічний університет, факультет "Облік і аудит", кваліфікація магістр з обліку та аудиту.2004-2008(літній період) Проходження виробничій практиці в економічному секторі та відділу бухгалтерського обліка Запорізького судоремонтному заводі.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору